کنفدراسیون فوتبال آسیا با اشاره به صعود پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، در خصوص جدال این تیم با السد قطر در مرحله یک هشتم نهایی، گزارشی را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس با کسب پیروزی مقتدرانه چهار بر صفر خود مقابل الشارجه امارات، ۱۰ امتیازی شد تا به عنوان تیم اول از گروه C لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

شاگردان یحیی گل محمدی در مرحله یک هشتم نهایی این تورنمنت باید روز یکشنبه هفته آینده به مصاف السد قطر بروند.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار گزارشی به برد شب گذشته پرسپولیس مقابل الشارجه امارات پرداخت و از عملکرد نماینده ایران و یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس تمجید کرد.

در بخشی از این گزارش آمده است: «شجاع خلیل زاده در عرض دو دقیقه پرسپولیس را پیش انداخت. عیسی آل کثیر و وحید امیری نیز در ۵ دقیقه پایانی نیمه اول گل‌های خود را به گل شجاع اضافه کردند و در نیمه دوم نیز گل مهدی عبدی برای چهارمین بار درون دروازه شارجه قرار گرفت تا نماینده فوتبال ایران به عنوان صدرنشین گروه C به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند.

تیمی که با چینش سرمربی خود توانست به این پیروزی برسد. یحیی گل محمدی در خصوص این پیروزی گفت: یک مسابقه واقعا مهم برای ما بود و مهم این بود که زود گل بزنیم. می خواستیم قدرتمندانه شروع کنیم و بعد از گل همه چیز کمی راحت تر بود اما فشار را کم نکردیم؛ ادامه دادیم و خوشبختانه به گل های بعدی رسیدیم.

پرسپولیس با برد ارزشمند خود مقابل الشارجه امارات به همراه التعاون عربستان به مرحله بعدی صعود کرد. این تیم باید دیدار مهمی را مقابل السد قطر در مرحله یک هشتم بازی کند.

پرسپولیس پس از صعود به مرحله نیمه نهایی در سال ۲۰۱۷ و فینال در سال ۲۰۱۸ ، برای سومین بار در چهار سال گذشته به مرحله حذفی رسید.»

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۷:۱۰ یکشنبه هفته آینده با السد قطر بازی می کند تا تکلیف یکی از تیم های صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.