سرمربی تیم فوتبال التعاون عربستان گفت: برد ما مقابل الدحیل قطر و صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا شبیه به معجزه بود.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های لیگ قهرمانان فوتبال آسیا شب گذشته یکی از اتفاقات عجیب و غریب خود را در گروه سوم و با حضور تیم های پرسپولیس ایران، التعاون عربستان، الشارجه امارات و الدحیل قطر تجربه کرد.

در این گروه که از آن به عنوان گروه «مرگ» هم تعبیر شده بود، هر چهار تیم تا شب گذشته شانس صعود داشتند. تا پیش از بازی های شب گذشته، الدحیل با قرار گرفتن در صدر جدول، شانس نخست صعود بود. این تیم در بازی آخر خود باید با التعاون عربستان که در ظاهر حریف معمولی و نه چندان قدرتمندی به نظر می رسید، بازی می کرد و حتی کسب یک تساوی هم باعث صعود قطری ها می شد.

اما در نهایت این تیم التعاون عربستان بود که با گل دقیقه ۸۶، الدحیل را شکست داد و پرسپولیس هم با نتیجه ۴ بر صفر تیم الشارجه را مغلوب کرد. به این ترتیب پرسپولیس ایران و التعاون عربستان راهی مرحله بعد شدند.

«پاتریس کارترون» سرمربی فرانسوی تیم التعاون گفت: به کاری که بازیکنانم کردند، افتخار می کنم. صعود به مرحله بعد مانند یک معجزه واقعی بود. بازیکنان ما به خاطر نتایج منفی تحت فشار بودند. می ترسیدم بازیکنانم تحت تاثیر این فشارها قرار بگیرند و بعد از باخت سنگین به الشارجه روحیه خود را مقابل الدحیل از دست بدهند اما آنها بهترین عملکرد خود را ارائه دادند.

وی افزود: همه تصور می کردند که ما از آسیا حذف شده ایم و الدحیل یک برد آسان به دست می آورد و به عنوان تیم نخست صعود می کند. این نکته همان چیزی بود که روی آن کار کردیم زیرا رقیب مطمئن بود پیروز می شود و ما می توانستیم باعث شگفتی شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.