پیشکسوت تیم فوتبال تراکتور گفت با بیان اینکه تمام هواداران تراکتور از علیرضا منصوریان سرمربی این تیم حمایت می‌کنند، گفت: به نظرم تراکتور به یک مهاجم شش‌دانگ نیاز دارد.

مرتضی اسدی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص انتخاب علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی تراکتور تبریز گفت: به نظرم آقای منصوریان در بین گزینه‌های داخلی جزو مربیانی بود که باید مورد اعتماد قرار می گرفت. مدیران باشگاه تراکتور به جمع بندی رسیدند و حالا همین آقایان باید از او تمام قد حمایت کنند.

کاپیتان پیشین تراکتور تبریز افزود: کارنامه منصوریان در امر مربیگری خوب است اما چالش تراکتور برای او نیز خاص است. کار کردن در این تیم واقعا قابل قیاس با هیچ یک از تیم های باشگاهی ایران نیست.

وی ادامه داد: تمام هواداران تراکتور از او حمایت خواهند کرد. آنها جزو معدود تیم هایی هستند که هوادارانش برای مربی ایجاد حاشیه بزرگ نمی کنند. تحت هر شرایطی از تیم خود حمایت می کنند. سرمربی تراکتور باید قدر این موضوع را بداند.

اسدی با انتقاد از تاخیر در جذب بازیکن توسط این باشگاه تاکید کرد: تراکتور کمی دیر شروع به جذب بازیکن می کند. این تیم باید در تمام پست ها تقویت شود. منصوریان باید هر چه زودتر تراکتور را جمع و جور کند. تیمی که می خواهد هم در لیگ قهرمانان آسیا و هم داخل کشور برای قهرمانی بجنگد باید هماهنگی زودهنگام پیدا کند.

وی در این باره افزود: مهم ترین نکته در تراکتور می تواند حفظ اسکلت اصلی این تیم باشد. حالا وقتش است تا مشکل گلزنی این تیم حل شود. تراکتور مهاجم شش‌دانگ و باهوش می خواهد. آمار می گوید که مهاجمان این تیم نقش پررنگی در گلزنی های تراکتور در فصل گذشته نداشته اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.