مهاجم ایرانی تیم آ.ا.ک آتن عنوان کرد برای تفریح به این کشور نیامده و می خواهد قهرمان یونان شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از nova sports، کریم انصاری فرد، مهاجم ایرانی بعد از جدایی از تیم السیلیه قطر راهی فوتبال اروپا شد و با امضای قراردادی به آ.اک آتن یونان پیوست. این تیم یونانی قبلا با مسعود شجاعی توانسته بود قهرمانی در لیگ یونان را به دست بیاورد.

کریم انصاری فرد درباره پیوستن به آ.ا.ک و نقش مسعود شجاعی در این انتقال گفت: همانطور که همه می دانند مسعود دوست بسیار خوب من است. بازیکنی بسیار بزرگ و کارنامه عالی پشت سر او به خوبی گواه کیفیت عالی شجاعی است. من همیشه برای او بهترین ها را آرزو می کنم ، اکنون او در ایران بازی می کند. البته من با او صحبت کردم. او همه چیز را راجع به آ.ا.ک به من گفت. او چیزهای خیلی خوبی درباره AEK به من گفت. برای من خیلی مهم بود که از فوتبالیستی که اینجا بود و از این تیم تجربه داشت ، چنین چیزی را بشنوم. هر آنچه او در مورد AEK به من گفت خارق العاده بود.

او در پاسخ به این سوال که آیا او دوست دارد قهرمانی در لیگ یونان را مانند مسعود جشن بگیرد اضافه کرد: البته همه ما که اینجا هستیم می خواهیم یک عنوان قهرمانی کسب کنیم. به همین دلیل ما اینجا هستیم. من فقط برای گذراندن وقتم یا تعطیلات و لذت بردن از زندگی به یونان نیامدم. موفقیت برای باشگاه ما کسب عناوین است. این تنها چیزی است که آنها را خوشحال می کند و به همین دلیل من اینجا هستم. من همیشه می خواهم برنده شوم ، همیشه بجنگم و به همان تعداد عناوین قهرمانی کسب کنم. من افتخار می کنم که عضوی از خانواده AEK و هواداران آن هستم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.