دو تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان و شهرخودرو ایران در نیمه اول به تساوی بدون گل رضایت دادند.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال شهرخودرو در آخرین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ به مصاف شهرخودرو رفت که این دیدار در پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

شاگردان رحمتی بازی را هجومی‌تر آغاز کردند و در همان دقیقه ۲ در پشت محوطه جریمه شدند که ضربه خلعتبری از بالای دروازه به بیرون رفت. در ادامه باز هم خلعتبری می‌توانست در دقیقه ۶ دروازه نماینده ازبکستان را باز کند و که ضربه چیپ این بازیکن توسط مدافعان پاختاکور برگشت داده شد. در ادامه شهرخودرو باز هم شهرخودرو بود و پا پس نکشید که در دقیقه ۱۴ این تیم باز هم صاحب ضربه آزاد شد. خلعتبری این بار توپ را روی دروازه فرستاد که ضربه سر علی نعمتی را دروازه‌بان پاختاکور به کرنر فرستاد.

پس این پاختاکور بود که مالکیت زمین را در رست گرفت و بازی هجومی را در دستور کار خود قرار داد. آن‌ها جسته و گریخته حملات خطرناکی را روی دروازه شهرخودرو انجام می‌دادند و حتی در دقیقه ۲۸ هم به گل رسیدند اما داور آن را آفساید اعلام کرد. در دقیقه ۳۱ نیز، نماینده ازبکستان صاحب ضربه کرنر شد که ارسال ماشاریپوف با ضربه سر خطرناک چران از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ۱۵ دقیقه پایانی نیز، باز هم توپ و میدان در اختیار نماینده ازبکستان بود و شاگردان رحمتی دل به ضدحملات بسته بودند و در یکی از این فرصت‌ها اکبر صادقی در دقیقه ۴۰ روح‌الله سیف‌اللهی را صاحب توپ کرد و او توپ را به خلعتبری رساند که ضربه کات‌دار خلعتبری از کنار دروازه به بیرون رفت. تفکرات دو مربی در پایان نیمه اول نتیجه نداد و دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

ترکیب شهرخودرو: علی نعمتی، فرشاد فرجی، محمد قاضی، اکبر صادقی، امید منصوری، حسن جعفری، علی طاهران، محمد رضا خلعتبری، محمدرضا فرامرزی، متین صفاییان و روح الله سیف اللهی.

ترکیب پاختاکور: لدوربک سویونوف، فرخ سیفیف، ایگور کریمتس، اسماعیلوف، علیژونوف، خامروبکوف، اعظموف، ایگور سرگیف، دراگان چران، خامداموف و ماشاریپوف.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.