حجت حق‌وردی مدافع تیم فوتبال پیکان گفت: دوست داشتم در تیم شهرم (شهر خودرو) بازی کنم، ولی قسمت نشد و در نهایت در پیکان ماندنی شدم.

حجت حق‌وردی مدافع تیم فوتبال پیکان گفت: دوست داشتم در تیم شهرم (شهر خودرو) بازی کنم، ولی قسمت نشد و در نهایت در پیکان ماندنی شدم. حجت حق‌وردی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اینکه چرا بحث تمدید قراردادش با پیکان طولانی شد، گفت: من مدتی پیش برای اولین بار با پیکان مذاکره کردم و در نهایت به توافق نرسیدیم، چون مبلغ پیشنهادی آنها با مبلغ موردنظر من فرق داشت، ولی من هم پیشنهادم را در آن جلسه مطرح کردم. بعد از جلسه‌ای که برگزار کردیم، چند پیشنهاد به من رسید و با چند تیم هم صحبت کردم، ولی در نهایت قسمت این بود که در پیکان بمانم.

وی که با باشگاه شهر خودرو هم مذاکره کرده بود، در مورد عدم توافق با این باشگاه اظهار داشت: دوست داشتم در تیم شهرم بازی کنم و در مشهد کنار خانواده‌ام باشم، ولی واقعیت این است که شرایط مالی و پیشنهاد شهر خودرو چندان جالب نبود. شهر خودرو تیم خوبی است، ولی پیشنهاد آنها طوری نبود که مرا راضی کند. با چند تیم دیگر هم در این مدت مذاکره کردم که در سطح پیکان بودند. پیشنهاد چند تیم هم از لحاظ مالی بالاتر از پیکان بود، ولی در نهایت تصمیم گرفتم تا قراردادم را تمدید کنم.

مدافع تیم فوتبال پیکان در پایان تصریح کرد: من به شرایط پیکان عادت کرده‌ام و با توجه به پیشنهادهایی که داشتم، همه چیز را بررسی کردم و در نهایت به این نتیجه رسیدم که بهتر است در پیکان بمانم. با اینکه چند بازیکن از تیم ما جدا شدند، ولی نفرات خوبی جذب کردیم و امیدوارم فصل خوبی داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.