مهاجم ایتالیایی تیم فوتبال لاتزیو از اینکه فرصت کار با یورگن کلوپ را داشته است، ابراز خوشحالی کرد.

مهاجم ایتالیایی تیم فوتبال لاتزیو از اینکه فرصت کار با یورگن کلوپ را داشته است، ابراز خوشحالی کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، چیرو ایموبیله که بین سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۵ زیر نظر یورگن کلوپ در بوروسیا دورتموند بازی می‌کرد و در ۳۴ بازی آمار ۱۰ گل زده را از خود در این تیم آلمانی به جا گذاشت، در گفت‌وگو با نشریه آلمانی «بیلد» گفت: وقتی با کلوپ کار می‌کنید، او چیزی به شما اضافه می‌کند و نمی‌توانید کار با کسی مثل یورگن را فراموش کنید. من خوش‌شانس بودم که زیرنظر او بازی کردم. کلوپ یک مربی احساسی است، کسی که به خاطرش برای هر توپ می‌جنگید. او البته این مطالبه را هم از بازیکنانش دارد و از رفتارش کنار زمین می‌توانید این را ببینید.

مهاجم ایتالیایی لاتزیو درباره اینکه چرا نتوانست در فصل ۱۵-۲۰۱۴ اثر خود را بر این تیم آلمانی بگذارد، اظهار داشت: من فکر می‌کنم در زمان نامناسبی به دورتموند رفتم. آنها در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ قهرمان بوندس‌لیگا شده بودند و فصل بعد از آن هم به نایب قهرمانی رسیده بودند. زمانی که من به دورتموند رفتم، در پایان نیم‌فصل اول ما در رده هفدهم جدول بودیم. این بدین معنا بود که بازیکنان جوان و خارجی از ترکیب اصلی کنار گذاشته می‌شدند. من فکر نمی‌کنم این بدین معنا بود که کلوپ در من چیزی ندیده بود، بلکه او در آن مقطع دشوار بیشتر به بازیکنانی که از آنها شناخت داشت، می‌توانست اعتماد کند.

ایموبیله ۳۰ ساله که فصلی رؤیایی را با لاتزیو سپری کرد و ضمن کمک به این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا پس از ۱۳ سال، خودش نیز با ۳۶ گل زده برنده جایزه کفش طلای اروپا به‌عنوان بهترین گلزن باشگاهی قاره سبز در سال ۲۰۲۰ شد، در تمجید از مهاجم لهستانی بایرن مونیخ که فصل گذشته ۵۵ گل در ۴۷ بازی به ثمر رساند، خاطرنشان کرد: اگر می‌توانستم در فرایند انتخاب برنده «توپ طلا» رأی بدهم، رأی خودم را به لواندوفسکی می‌دادم. آنچه به ویژه باعث افتخارم می‌شود این است که کفش طلای اروپا را با دو گل بیشتر از او بردم. برای من، روبرت همیشه یک الگو بوده است.

وی در ادامه یادآور شد: وقتی بحث از بهترین مهاجم نوک‌های دنیا می‌شود نام مهاجمانی همچون روبرت لواندوفسکی، لوئیس سوارس و کریم بنزما به میان می‌آید. اینکه از من هم در رده این مهاجمان یاد می‌شود و اینکه فصل گذشته بیشتر از آنها گل زدم، برایم فوق‌العاده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.