سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پس از این‌که متوجه شد حجم مشکلات موجود در این باشگاه وسیع‌تر از تصوراتش است، استعفا داد تا همراه با نفتی‌ها در گرداب مشکلات غرق نشود.

۱۷ شهریورماه مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان در تهران با مجتبی حسینی برای هدایت این تیم در لیگ بیستم به توافق رسیدند اما این مربی که فکر نمی‌کرد مشکلات نفت آن‌قدر زیاد باشد که نتواند در مسجدسلیمان کار کند، شب گذشته (یکم مهرماه) عطای سرمربیگری نفت را به لقایش بخشید و رفت.

به گزارش ایسنا، حسینی در بخشی از متن استعفای خود که در یکی از سایت‌های ورزشی منتشر شده، آورده است: "وقتی پیشنهاد نفت را قبول کردم امید داشتم با توجه به وعده‌ها و امیدواری‌ها بتوانیم در کنار هم یک فصل باشکوه و موفق را پشت سر بگذاریم. تصوری که داشتم این بود که موانع و مشکلات طبق وعده‌ها برطرف و کنار زده خواهد شد اما طی مدت اخیر هیچ تلاشی برای این موضوع ندیدم."

همان وعده‌هایی حسینی را مجبور به استعفا کرد که از فصل گذشته تاکنون تمام هواداران چشم انتظار تحقق آن‌ها از سوی مسئولان هستند و شاید باید همچنان نیز منتظر بمانند زیرا گویا هنوز همتی در رفع این مشکلات کهنه به وجود نیامده است و اکنون نیز به نظر می‌رسد باشگاه نفت مسجدسلیمان اصلا در شرایط خوبی قرار ندارد.

هر چند مسئولان باشگاه اکنون در تلاش هستند که حسینی را برگردانند اما طبق آن‌چه شنیده می‌شود، حسینی بی‌خیال کار در نفت شده است. نکته دیگر پایانِ این همکاری، بلاتکلیفی بازیکنانی است که تحت نظر حسینی جذب شده‌اند و مشخص نیست با آمدن سرمربی جدید، تکلیف این نفرات چه خواهد شد. شاید هم تراژدی فصل قبل تکرار شود؛ در لیگ نوزدهم باشگاه با بازیکنان زیادی قرارداد منعقد کرد ولی با آمدن تارتار، او یکی‌یکی آن‌ها را رد کرد و در نهایت نیز شکایت بسیاری از همین بازیکنان که خواهان مطالبات‌شان هستند، اکنون روی میز فدراسیون است.

از همین آشفتگی در باشگاه نفت مسجدسلیمان مشخص است که هواداران و مسئولان باشگاه باید از الان کمربندهای خود را برای عبور از یک فصل سخت و پر فراز و نشیب، محکم ببندند. فصلی که برخی از کارشناسان با ابراز نگرانی می‌گویند شاید نفت روی آرامش را نبیند.

گرداب مشکلات نفت‌مسجدسلیمان هر روز عمیق‌تر از روز قبل می‌شود و شاید همچنان رد پای حمایت نکردن درست و حسابی وزارت نفت و بی‌توجهی به تیم‌های نفتی خوزستان مطرح باشد. بی‌توجهی‌ای که باعث شده از اکنون عاقبت خوبی در انتظار این دو تیم در فصل بیستم نباشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.