رسانه عربستانی برنامه‌های تاکتیکی تیم فوتبال الاهلی برای دیدار با استقلال را اعلام کرد.

رسانه عربستانی برنامه‌های تاکتیکی تیم فوتبال الاهلی برای دیدار با استقلال را اعلام کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزنامه الریاضیه عربستان نوشت: تیم الاهلی جده در حالی امشب در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا برابر استقلال به میدان می‌رود که تاکنون استقلال در تاریخ رویارویی‌های دو تیم دو بار پیروز شده و یک بار هم الاهلی طعم پیروزی را چشید.

الاهلی عربستان تاکنون ۲۱ بازی برابر حریفان ایرانی‌اش در لیگ قهرمانان آسیا انجام داد که حاصل آن ۱۱ پیروزی، ۴ تساوی و ۶ شکست بوده است.

همچنین در آخرین تمرین شب گذشته تیم الاهلی پیش از رویارویی با استقلال سرمربی صربستانی تأکید زیادی روی ‌پاس‌های سریع، تک‌ضرب و ارسال توپ‌های هوایی داشت. در بخش پایانی این تمرین تاکتیک اصلی تیم الاهلی برای بازی امشب در تمام مناطق زمین اجرا شد.

تیم‌های الاهلی و استقلال از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در بازی پایانی گروه A لیگ قهرمانان آسیا در دوحه به مصاف هم می‌روند. در این گروه الاهلی با ۶ امتیاز صدرنشین است. تیم الشرطه با ۵ امتیاز رده دوم را در اختیار دارد و استقلال ۲ امتیازی قعرنشین است. تیم الوحده امارات به دلیل ابتلای اعضای تیمش به کرونا از این مسابقات کناره‌گیری کرده بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.