مدافع برزیلی سابق تیم فوتبال بارسلونا از بازگشت به کشورش پشیمان شده و قصد دارد بار دیگر بازی در فوتبال اروپا را تجربه کند.

مدافع برزیلی سابق تیم فوتبال بارسلونا از بازگشت به کشورش پشیمان شده و قصد دارد بار دیگر بازی در فوتبال اروپا را تجربه کند. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه اکسپرس فوتبال، دنی آلوز دفاع راست پیشین تیم فوتبال بارسلونا که در حال حاضر برای تیم سائوپائولوی برزیل بازی می‌کند، تصمیم گرفته است که کشورش را ترک کند و به سطح اول فوتبال اروپا برگردد.

آلوز ۳۷ ساله که ۱۳ ماه پیش با پایان قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن به برزیل برگشت، امیدوار است قصد دارد قرارداد خود با سائولوپائولو را با توافق دوجانبه فسخ کند و به همین دلیل هم امیدوار است که از یکی از تیم‌های اروپایی پیشنهاد دریافت کند.

آلوز که هنوز هم فردی پرکار در فضای مجازی است، اخیراً به دلیل شرکت در یک میهمانی در حالی که تیمش برای انجام یک بازی خارج از خانه در جام لیبرتادورس به کلمبیا سفر کرده، مورد انتقاد قرار گرفته است. ظاهراً ویدئویی منتشر شده که نشان می‌دهد آلوز در این میهمانی نه تنها ماسک نزده، بلکه در حال نواختن یکی از آلات موسیقی است حال آنکه دلیل او برای عدم همراهی سائوپائولو در جام لیبرتادورس شکستگی دستش بوده است.

این اتفاق واکنش باشگاه سائوپائولو را به همراه داشته و مدیرورزشی این باشگاه، قرار است جلسه‌ای با آلوز داشته باشد که ممکن است به جدایی بازیکن سابق بارسلونا از این تیم منجر شود. با توجه به اینکه باشگاه بارسلونا در جستجوی یک دفاع راست است، گمانه‌زنی‌هایی صورت گرفته مبنی بر اینکه احتمال دارد باشگاه کاتالان بازیکن برزیلی سابقش را به نوکمپ برگرداند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.