بازیکن اسبق تیم سپاهان گفت: نویدکیا زمان می‌خواهد تا تفکرات خود را به بازیکنان القا کند و بازیکنان سپاهان باید بیش از پیش در تمرینات، خود را به او نشان دهند.

سیدمهدی سیدصالحی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص دیدار شب گذشته سپاهان برابر العین، اظهار کرد: تنها امید سپاهان برای صعود شکست العین و السد بود. این تیم با همان ترکیب ۴-۳-۳ که در دفاع تبدیل به ۴-۵-۱ می‌شود، پا به میدان گذاشت و البته ۶ بازیکنان ترکیب خود را تغییر داده بود.

وی ادامه داد: تیم مقابل نیز با ترکیب ۳-۴-۳ به میدان آمد و به دنبال کار ترکیبی تیم و استفاده از قدرت گلزنی "کانزو" و "لاوا" بود. نیمه نخست سپاهان عقب بازی کرد تا حریف خود را به خوبی شناسایی کند و حریف نیز حملاتی توسط بازیکنانی که نام برده شد، داشت. نیمه دوم دو تیم موقعیت‌هایی را برای گلزنی داشتند، اما شرایط به طوری رقم خورد تا بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد.

بازیکن اسبق تیم فوتبال سپاهان در خصوص اینکه لقب بازی سرد و بی روح به رقابت این دو تیم دادند، گفت: العین تیمی بود که حذف شده بود و برای اعاده حیثیت به میدان آمده بود و در مقابل سپاهان به دنبال پیروزی بود تا امید برای صعود داشته باشد. ترکیبی که ما از محرم نویدکیا مشاهده کردیم، سنجیدن تمام بازیکنانش در این تورنمنت مهم بود.

وی تصریح کرد: در بازی شب گذشته نیز محرم از بازیکنانی استفاده کرد که بازی زیادی انجام نداده بودند و یا بازیکنان جوانی مانند عکاشه و سلمانی را به میدان آورده بود تا عیار بازیکنان را در یک بازی مهم بسنجد. بازی‌های آسیایی مهم است، بنابراین برابر تیم‌های غیرایرانی بازیکنان خود را سنجید تا بتواند تصمیم بهتری برای مسابقات لیگ‌برتر ایران بگیرد. سپاهان از بازی اول خود برابر النصر یک ترکیب داشت، اما تغییرات بسیار زیادی نیاز است تا محرم بتواند تمام بازیکنان را در تاکتیک جدید خود بسنجد.

سیدصالحی در پاسخ به اینکه با بازی‌های انجام شده نقاط ضعف سپاهان را در چه پست‌هایی می‌بینید؟ اظهار کرد: حضور نداشتن محمدرضا حسینی به دلیل کرونا تاثیرگذار بود، چراکه او یک بازیکن خوش فکر و خوش تکنیک است. در چند بازی گذشته ناهماهنگی بیشتر به چشم می‌آمد که به دلیل آزمایش نویدکیا برای ترکیب است.

وی افزود: در دفاع، زوج دفاعی در سه بازی متفاوت بود و محرم به دنبال به دست آوردن زوج هماهنگ و بهتر در ترکیب است. خود بازیکنانی که بازی کردند نیز باید کمی عزم و اراده خود را بیشتر کنند. معتقد هستم، سپاهان تعدادی بازیکن می‌خواهد که بتوانند با این ترکیب سازگار شوند که با توجه به آکادمی که سپاهان دارد، می‌تواند از بازیکنان جوان استفاده کند تا در آینده عصای دست محرم باشند.

این کارشناس فوتبال ایران در خصوص اینکه در بازی سپاهانی‌ها عجله دیده‌ می‌شد، گفت: سپاهان در سه بازی گذشته خود تغییرات بسیاری را در ترکیب خود دید و این مورد به همین دلیل است. از زمانی که محرم به سپاهان آمد، مدت زیادی نمی‌گذرد و فرصتی برای آماده‌سازی تیم برای این مسابقات نداشت. محرم زمان می‌خواهد تا تفکرات خود را به بازیکنان القا کند و نحوه بازی که محرم از بازیکنان می‌خواهد نیاز به زمان دارد. بازیکنان سپاهان باید بیش از پیش در تمرینات خود را به محرم نشان دهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.