کریم انصاری‌فرد روند پیوستنش به تیم آاِک یونان را تشریح کرد.

کریم انصاری‌فرد روند پیوستنش به تیم آاِک یونان را تشریح کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، کریم انصاری‌فرد درباره روند انتقالش به تیم آاِک آتن به نوا اسپورت یونان گفت: همان‌طور که همه می‌دانند مسعود شجاعی دوست بسیار خوبم است و بازیکن بزرگی با کارنامه‌ای درخشان محسوب می‌شود. همیشه برای او بهترین‌ها را آرزو می‌کنم و اکنون هم در لیگ برتر ایران بازی می‌کند، البته که من پیش از انتقالم به آاِک آتن با مسعود شجاعی به خاطر سابقه بازی‌اش در این تیم صحبت کردم.

مهاجم ایرانی تیم آاِک آتن در ادامه اظهار داشت: مسعود شجاعی همه چیز را درباره آاِک به من گفت. چیزهای بسیار خوبی درباره این تیم به من انتقال داد و مهم بود که چنین حرف‌هایی را از بازیکنی بشنوم که در آاِک آتن حضور داشت و بازی کرد. همه چیزهایی که شجاعی به من درباره آاِک آتن گفت فوق‌العاده بودند.

کریم انصاری‌فرد در پاسخ به این پرسش که آیا دوست دارد همانند مسعود شجاعی طعم قهرمانی در سوپرلیگ یونان با تیم آاِک را بچشد، گفت: البته هر بازیکنی که اینجاست، می‌خواهد قهرمانی را به دست آورد. ما به همین دلیل در آاِک هستیم و نمی‌خواهیم فقط وقت‌گذرانی کنیم. موفقیت در آاِک به معنای کسب جام‌های قهرمانی است. این تنها موضوعی است که آاِک را خوشحال می‌کند و من به همین دلیل اینجا هستم. همیشه برای پیروزی تلاش می‌کنم و برای کسب قهرمانی و بازی‌های بیشتر مبارزه خواهم کرد. من و همبازیانم در آاِک برای خوشحالی هواداران تلاش می‌کنیم. خوشحالم که عضوی از باشگاه آاِک هستم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.