پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: با این که استقلال مقابل الشرطه ایراداتی داشت و انتقاداتی بر آن وارد بود، اما در مجموع بازی خوب و امیدوار کننده‌ای از تیم دیدیم.

سعید بیگی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: استقلال در نیمه اول بازی سردرگمی را انجام داد و نتوانست روی دروازه حریف خطری ایجاد کند. عراقی ها آنقدر فشار آوردند تا سازمان و تمرکز خط دفاعی ما بر هم بخورد و از همین ضعف برای باز کردن دروازه استفاده کردند. آنها بعد از گل هم عقب نکشیدند و باز هم شانس گلزنی داشتند. اما در نیمه دوم شرایط کاملا تغییر کرد و همه ۴۵ دقیقه دوم به سود استقلال بود.

وی تاکید کرد: با اضافه شدن علی کریمی در نیمه دوم شرایط کاملا فرق کرد و بچه‌های ما بر بازی و حریف تسلط پیدا کردند و در نهایت هم از این برتری استفاده کرده و به گل مساوی رسیدند. اما من افسوس این را می‌خورم که تیم ما در نیمه دوم به اندازه کافی فرصت داشت که پیروزی را به دست آورد اما از این فرصت استفاده نکرد.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: در ساختار و تاکتیک استقلال هنوز مشکلاتی هست که این تیم را آزار می‌دهد. مثل مشکلات در سازمان دفاعی و گل خوردن روی اشتباهات در خط دفاعی. در همین بازی هم گل ساده‌ای خوردیم که ناشی از اشتباهات سازمان دفاعی و اشتباه در جایگیری بود.

بیگی تصریح کرد: وقتی می‌گویم مشکلات دفاعی منظورم خط دفاعی نیست بلکه منظورم استقرار تمام تیم در زمان دفاع است. مقابل الشرطه روی یک کرنر گل خوردیم که اشتباه اول و بزرگتر را شیخ دیاباته انجام داد و روی یارگیری اشتباه کرد و به بازیکن عراقی اجازه ضربه زدن داد و بعد از آن مدافعان تعلل کردند. در صحنه دیگری روی شوت بازیکنان عراقی حسینی واکنش خوبی داشت و توپ برگشتی نزدیک بود با تعلل دو سه بازیکن خط دفاعی به مهاجم عراقی برسد که در نهایت این صحنه به خیر گذشت.

هافبک پیشین آبی پوشان خاطرنشان ساخت: این مشکلات به مجید نامجو مطلق بر نمی‌گردد. تیم ما از ابتدای فصل در سازمان دفاعی مشکل داشت و برای همین است که تعداد کلین شیت‌ها در طول فصل به انگشتان دو فصل نمی‌رسد.

وی بیان داشت: خط حمله نقطه قوت استقلال است اما مقابل الشرطه دیدیم که قائدی و شیخ را مدافعان عراقی بسته بودند و تنها یکبار قائدی در موقعیت گل قرار گرفت. با این حال باز هم تیم ما از همان نقطه قوتش که خط حمله باشد به الشرطه ضربه زد و ارسلان مطهری موفق به گلزنی شد.

پیشکسوت استقلال گفت: مقابل الشرطه در خط میانی هم مشکلاتی بود. مسعود ریگی مثل همه بازیهای فصل در این بازی بهترین عملکرد را داشت و علی کریمی هم که در نیمه دوم آمد توانست جریان بازی را تغییر دهد. اما سایر هافبکهای ما عملکرد خوبی نداشتند. توپهای زیادی در میانه زمین لو رفت و تعداد پاس‌های هافبک‌ها به خصوص تا قبل از حضور کریمی در زمین زیاد نبود.

بیگی در خاتمه ابراز امیدواری کرد آبی پوشان بتوانند با هدایت نامجو مطلق بر الاهلی غلبه کرده و به مرحله بعد صعود کنند. وی در این خصوص تاکید کرد: نامجو مطلق از مربیان جوان و بسیار خوب است و من مشتاقانه انتظار موفقیت او را همراه با استقلال می کشم. نامجو به عنوان بازیکن یکی از بهترین‌های تاریخ فوتبال ایران است و برای مربیگری هم زحمت بسیار زیادی در سالهای اخیر کشیده و امیدوارم بتواند ثمره زحماتش را بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.