بوشهر - فرماندار شهرستان تنگستان گفت: شورای شهر اهرم با پرهیز از حاشیه سازی و تنش خدمات شایسته ای برای توسعه شهر انجام دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسن رفیعی‌پور عصر دوشنبه در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار اهرم اظهار داشت: تقویت همدلی و وحدت، عدم برخورد سیاسی با مسائل کاری و پرهیز از تنش و مسائل حاشیه‌ای ضروری است.

وی بیان کرد: خدمت ماندگار، با کار و تلاش شبانه روزی، ارائه ایده‌های کارشناسی و علمی محقق می‌شود و اعضای شورای شهر همگام با شهرداری به دور از تنش‌های غیر ضرور و توجه به منافع عمومی از تمام ظرفیت های‌قانونی برای توسعه و آبادانی شهر بهره گیرند و رمز موفقیت و ماندگاری خدمات شورا و شهرداری خدمت صادقانه و اتحاد و همدلی بین اعضای شورای شهر و شهرداری است.

رفیعی پور با اشاره به اینکه موافقت نشدن با برخی از مصوبه‌های شورای شهر در کمیته تطبیق به منزله مخالفت با تصمیم‌های این نهاد نیست، افزود: در این جلسه مهم، دورنمای اعضا، حفظ منافع عمومی شهرستان مد نظر تصمیم‌گیران است.

فرماندار تنگستان ضمن تقدیر از تلاش‌ها و خدمات شهردار و شورای شهر اهرم تصریح کرد: شورای شهر تجلی رأی مردم است و مردم به شما اعتماد کرده‌اند و تقویت همدلی و انسجام شهرداری و شورای شهر و حرکت بر مدار قانون و قانونمداری، مدنظر مردم و مسئولین است.

وی تاکید کرد: از اعضای شورای شهر انتظار داریم که با برنامه ریزی و تصمیم سازی در زمان باقیمانده این دوره شورای شهر با پرهیز از حاشیه سازی و تنش خدمات شایسته ای برای توسعه شهر انجام دهند.

رئیس و اعضای شورای شهر، شهردار اهرم و سپس اعضای شورای تأمین شهرستان هر کدام به ارائه دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در رابطه با مسائل و مشکلات موجود پرداختند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.