ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا برای وداع با هم‌تیمی شیلیایی‌اش که در آستانه عقد قرارداد با اینتر است، پیامی احساسی منتشر کرد.

ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا برای وداع با هم‌تیمی شیلیایی‌اش که در آستانه عقد قرارداد با اینتر است، پیامی احساسی منتشر کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیونل مسی با انتشار یک پیام در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با آرتورو ویدال که راهی میلان شده است تا با تیم اینتر قرارداد ببندد، خداحافظی کرد.

مسی درباره هم‌تیمی شیلیایی‌اش که دو سال در کنار او بازی کرد، نوشت: من فقط زمانی تو را شناختم که با یکدیگر روبه‌رو شدیم و از همان روز به چشم من یک پدیده بودی، اما بعد‌ها که این شانس را داشتم که شخصاً ببینمت، تو حتی بیشتر از قبل مرا غافلگیر کردی. در این دو سالی که گذشت ما چیزهای زیادی را با هم به اشتراک گذاشتیم و تو نشان دادی که حضورت چقدر تأثیرگذار است. رختکن تیم جای خالی‌ات را احساس خواهد کرد. برای تو در این مقطع جدید از دوران بازی‌ات و در تیم جدیدت بهترین آرزوها را دارم. مطمئناً گذر ما دوباره به هم خواهد افتاد.

ویدال هم در پاسخ به پیام مسی نوشت: تشکر موجود فرازمینی! باعث افتخار من بود که در کنار بزرگترین بازیکن دنیا بازی کردم و از تو بابت محبتت بسیار تشکر می‌کنم. دلم برایت تنگ خواهد شد. به‌زودی می‌بینمت.

در همین حال لوئیس سوارس دیگر بازیکن تیم فوتبال بارسلونا هم در اینستاگرام برای ویدال پیام خداحافظی نوشت. مهاجم اروگوئه‌ای آبی‌و‌اناری‌ها نوشت: بازی کردن مقابل تو به‌عنوان یک رقیب واقعاً غیرقابل تحمل بود، چون بازیکن فوق‌العاده‌ای بودی، اما داشتن تو به‌عنوان یک هم‌تیمی، یک دوست و شناختن تو به‌عنوان یک انسان، باعث شد در نظرم حتی بزرگتر از قبل باشی. بازی در کنار ستاره‌ای مانند تو لذت‌بخش بود. برایت بهترین آرزوها را دارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.