سرمربی فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید معتقد است که تیمش در خط حمله نیاز به پیشرفت دارد.

سرمربی فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید معتقد است که تیمش در خط حمله نیاز به پیشرفت دارد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، زین‌الدین زیدان که شاگردانش شب گذشته (یکشنبه) در اولین بازی خود در فصل جدید لالیگا به تساوی بدون گل در خانه رئال سوسیه‌داد رضایت دادند، گفت: از بازی‌مان رضایت داریم. در کل بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم اما در محوطه جریمه حریف نیاز داشتیم که کمی دقت بیشتری در زدن ضربات پایانی داشته باشیم، به خصوص نیمه اول که موقعیت‌های زیادی روی دروازه سوسیه‌داد خلق کردیم. در ۴۰ دقیقه اول عالی بازی کردیم و سپس در نیمه دوم در خلق موقعیت مشکلاتی داشتیم، اما روی هم رفته باید از عملکردی که در این بازی داشتیم، خوشحال و راضی باشیم.

وی اظهار داشت: در دفاع به ندرت به حریف فرصت خلق موقعیت دادیم. چیزی که به آن نیاز داریم این است که به سختکوشی‌مان ادامه دهیم. می‌دانیم که باید در حمله پیشرفت‌هایی داشته باشیم، اما می‌دانستیم که بازی در خانه سوسیه‌داد کار آسانی نیست. همانطور که پیش از این گفته‌ام، همیشه برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم، اما در این دیدار دو امتیاز از دست دادیم.

سرمربی رئال مادرید در خصوص وضعیت فیزیکی بازیکنانش اظهار داشت: از نظر فیزیکی در شرایط خوبی بودیم و چیز دیگری کمبود داشتیم. مقابل دروازه حریف باید بهتر کار و راه‌حلی برای یافتن فضاهای لازم پیدا کنیم.

زیزو که در این بازی از مهاجم صربستانی‌اش استفاده نکرد، در پاسخ به این پرسش که «آیا مشکلی با یوویچ دارید؟»، خاطرنشان کرد: خیر، من یکسری بازیکن دارم که باید از بین آنها بازیکنانی را برای بازی کردن انتخاب کنم. مشکلی با هیچ بازیکنی ندارم. تنها نخواستم که به ترکیب دست بزنم چون کریم بنزما خوب بازی می‌کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.