بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است این تیم اگر در بازی با الدحیل قطر دو فاکتور را رعایت کند می‌تواند ٣ امتیاز را از آن خود کند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است این تیم اگر در بازی با الدحیل قطر دو فاکتور را رعایت کند می‌تواند ٣ امتیاز را از آن خود کند. فرشاد پیوس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دیدار پرسپولیس مقابل التعاون عربستان در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: دو تیم در بازی برگشت به دنبال سه امتیاز بودند و بازی هجومی را در دستور کار قرار دارند. پرسپولیس در این بازی پرس از جلو را انجام داد و تیم عربستانی هم به دنبال جبران ناکامی‌ در بازی رفت بود ولی تیم یحیی به خوبی فرصت به حریف نداد و بازیکنان حریف را مهار کرد.

وی ادامه داد: در این بازی با درخشش کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک و بشار رسن برتری نسبی در میانه میدان به سود پرسپولیس بود. تیم در این بازی از آرایش ۲-۴-۴ لوزی استفاده کرد و بازیکنان این تاکتیک را به خوبی در زمین پیاده کردند و موقعیت‌های خوبی هم به دست آوردند.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دیدار امروز این تیم مقابل الدحیل قطر عنوان کرد: اگر پرسپولیس مقابل الدحیل نیز همین‌طور بازی کند، می‌تواند ۳ امتیاز را بگیرد. تیم باید در این بازی هوشیار باشد، چون الدحیل در بازی قبلی مقابل الشارجه نتیجه نگرفته و در کشور خودش قطعاً مقابل پرسپولیس به دنبال پیروزی خواهد بود.

پیوس گفت: پرسپولیس باید به دنبال این باشد که گل نخورد و مرکز زمین را دست ندهد و اگر این دو فاکتور رعایت شود می‌تواند حریف را شکست دهد.

به گزارش تسنیم پرسپولیس از ساعت ۱۸.۳۰ امروز (دوشنبه) در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الدحیل قطر می‌رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.