سرمربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید از همان نقطه‌ای که به بازیکنان تیمش گوشزد کرده بود، از الشرطه گل خوردند.

به گزارش ایسنا، مجید نامجومطلق، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری بعد از تساوی تیمش برابر الشرطه اظهار کرد: با توجه به اینکه مدتی است از کوران مسابقات دور هستیم و اینجا فقط تمرین کرده‌ایم، بازیکنان ما از شرایط بازی دور بودند و به همین دلیل نیمه اول خوبی نداشتیم. می‌دانستیم تیم الشرطه از نظر فیزیکی خوب است و روی ضربات ایستگاهی و کرنر برنامه‌ریزی دارد.

او ادامه داد: ما روی نقطه قوت الشرطه برنامه‌ریزی کرده بودیم ولی متاسفانه از همان جایی که به بازیکنان گفتیم، گل خوردیم و نیمه اول را از دست دادیم. در نیمه دوم با تغیراتی که ایجاد کردیم توانستیم شرایط بازی را در اختیار بگیریم و فوتبال تک ضرب و خوبی را به نمایش گذاشتیم و موقعیت‌های خوبی را روی دروازه الشرطه ایجاد کردیم.

او درباره داوری هم بیان کرد:‌ من حدس می‌زنم داور می‌توانست یک پنالتی برای ما بگیرد. البته نمی‌خواهم در بحث داوری وارد شوم ولی فکر می‌کنم داور حداقل یک پنالتی ما را ندید. آن پنالتی می‌توانست نتیجه بازی را عوض کند. در نیمه دوم بازیکنان به شرایط بازی برگشتند و توانستیم فوتبال خوبی را به نمایش بگذاریم. امیدوار هستیم در بازی بعدی با الاهلی بتوانیم از شرایط استفاده کنیم و با غلبه بر این تیم به مرحله بعدی صعود کنیم.

نامجومطلق درباره بازی بعدی تیمش توضیح داد:‌ ما با آنالیز بازی الشرطه و الاهلی نکات خوبی را به دست آورده‌ایم. قطعا در آن بازی چاره‌ای جز بردن نداریم. تمام تفکر و برنامه‌ریزی ما برای شکست دادن الاهلی است. با توجه به اینکه بازیکنان ما در نیمه دوم شرایط بازی را به دست آوردند خیلی خوش‌بین هستیم که در آن بازی با برنامه‌ریزی و انتخاب تاکتیک مناسب بتوانیم از سد الاهلی بگذریم. ما به اینجا آمده‌ایم تا در مراحل بعدی هم بازی کنیم. انگیزه بازیکنان و فوتبالی که در نیمه دوم بازی با الشرطه به نمایش گذاشتیم ما را به بازی بعدی برابر الاهلی امیدوار کرد.

سرمربی استقلال درباره اینکه در نشست خبری قبل از بازی با الشرطه گفته بود از این تیم شناخت کافی دارد گفت: ما برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دادیم و به خوبی این تیم را آنالیز کردیم و می‌دانستیم این تیم روی ضربات ایستگاهی و به خصوص کرنر خطرناک است. شرح وظایف هم به بازیکنان داده بودیم و می‌دانستیم روی این ضربات می‌توانند به ما ضربه بزنند. ما یک لیگ فرسایشی را در کشورمان داشتیم که حدود دو هفته پیش تمام شد و بازیکنان کمی در استراحت بودند. برخی از بازیکنان ما هم به خاطر اشکال در ویزایشان دیر به ما اضافه شدند. این مقداری به ما لطمه زد. علی کریمی که یکی از بازیکنان تاثیرگذار ماست، به خاطر مشکل ویزا دو روز قبل از بازی به ما اضافه شد ولی من از تلاش بازیکنان راضی هستم. تیم‌های دیگر دو بازی کرده بودند و این اولین بازی ما بود. با تمام این تفاسیر ما فوتبال مالکانه و خوبی را به نمایش گذاشتیم و از نیمه دوم تیمم بسیار راضی هستم.

نامجو در پاسخ به این پرسش که آیا سیستم خنک کننده ورزشگاه به تیمش کمک کرد یا خیر هم توضیح داد: به کشور قطر تبریک می‌گویم. با توجه به اینکه میزبان جام جهانی است امکانات خیلی خوبی را فراهم کرده است. من ۳۰ سال پیش در باشگاه السد فوتبال بازی می‌کردم. در این مدت فکر می‌کنم امکانات ورزشی کشور قطر فوق‌العاده پیشرفت کرده است. با امکاناتی که ایجاد کرده‌اند شرایط خوبی را برای تیم‌ها فراهم کرده است. این امکانات فوق‌العاده است و می‌تواند به فوتبالیست‌ها کمک کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )