ستاره ولزی تیم فوتبال تاتنهام می‌گوید سرمربی پرتغالی این تیم یکی از مهمترین دلایل او برای انتخاب سفیدپوشان لندن بوده است.

ستاره ولزی تیم فوتبال تاتنهام می‌گوید سرمربی پرتغالی این تیم یکی از مهمترین دلایل او برای انتخاب سفیدپوشان لندن بوده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، گرث بیل که روز گذشته (شنبه) انتقال قرضی‌اش از رئال مادرید به تاتنهام قطعی شد، اعتراف کرد صحبت با ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی تیم انگلیسی نقش پررنگی در مجاب شدن او برای بازگشت به وایت‌هارت‌لین داشته است.

بیل ۳۱ ساله که پس از هفت سال بازی در رئال مادرید دوباره به تاتنهام برگشته است، گفت: مورینیو با من درباره اینکه می‌توانم در چند پست بازی کنم صحبت کرد و گفت که دوست دارد مرا در ترکیب قرار دهد و مسلماً من از شنیدن آن خوشحال شدم. مورینیو دلیل مهمی برای بازگشت من به تاتنهام بود. او یک نام شناخته شده و یک قهرمان است. به نظر من مورینیو برای هدایت تاتنهام گزینه‌ای بی‌عیب‌و‌نقص است. ما باید جام ببریم و او هم این را بهتر از هر کسی می‌داند. من می‌دانم که تک‌تک هواداران تاتنهام برای بردن یک جام لحظه‌شماری می‌کنند و ما هم تا جای ممکن تلاش می‌کنیم که در هر تورنمنتی که هستیم این خواسته آنها را محقق کنیم.

بیل با اشاره به فصول حضورش در تیم فوتبال رئال مادرید ادامه داد: من الان یک آدم بالغ و نسبت به قبل باتجربه هستم. در واقع وقتی شما خارج از کشورتان زندگی می‌کنید باید این‌گونه باشید. نباید بازیکنی باشید که فقط ۹۰ دقیقه در کنار زمین می‌دود. من الان درک بهتری از فوتبال دارم و فکر می‌کنم که هنوز می‌توانم خدمات فراوانی به تیمم ارائه کنم. من هنوز هم بازیکنی پرسرعت هستم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.