وریا غفوری کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: جدیت را در صورت هم‌تیمی‌های دیدم که نشانه خیلی خوبی برای پیروزی در بازی امشب است.

وریا غفوری کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: جدیت را در صورت هم‌تیمی‌های دیدم که نشانه خیلی خوبی برای پیروزی در بازی امشب است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، وریا غفوری درباره دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل الشرطه عراق در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: خدا را شکر هر چقدر به بازی نزدیک‌تر می‌شدیم، تمرکز بازیکنان بیشتر می‌شد. من جدیت را در صورت بازیکنان می‌دیدم که نشانه خیلی خوبی برای تیم ماست.

وی افزود: اینکه چند روز بیشتر استراحت کردیم را، به فال نیک می‌گیریم و امیدوارم در مهمترین بازی قدم اول را محکم برداریم. با بردن این بازی، مسیرمان برای سایر دیدارها هموارتر می‌شود و امیدوارم بتوانیم در این مسیر کارهای بزرگی انجام دهیم.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال در مورد غیبت تماشاگران گفت: متأسفانه به خاطر کرونا از نعمت هواداران محروم بودیم. عادت کرده بودیم به هوادارانی که در ورزشگاه‌ها از استقلال حمایت کنند و انرژی بدهند. می‌دانیم خیلی‌ها در منازل‌شان می‌خواهند از برد تیم‌شان لذت ببرند. این مسئله را بازیکنان درک کرده‌اند و مسئولیت ما را نیز سنگین‌تر کرده است. امروز می‌جنگیم تا ببریم و هواداران را خوشحال کنیم. قلب هواداران با ما بوده است و مطمئنم انرژی‌شان پشت تیم خواهد بود.

غفوری درباره وضعیت خودش تصریح کرد: شرایط خودم خوب است و اگر اتفاق بدی نیفتد، تا جایی که بتوانم برای تیم انرژی‌ام را می‌گذارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.