دو تیم فوتبال شهرخودرو ایران و الهلال عربستان در پایان نیمه اول به تساوی بدون گل رضایت دادند.

به گزارش ایسنا، دو تیم فوتبال الهلال عربستان و شهرخودرو ایران در پنجمین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

شهرخودرو بازی را مالکانه آغاز کرد و سعی کرد با در اختیار گرفتن توپ و میدان به دروازه الهلال نزدیک شود اما بی‌دقتی در پاس‌های آخر مانع موقعیت‌سازی شد.

پس از ۱۰ دقیقه اول، این قهرمان فصل گذشته آسیا بود که به خود آمد و چند موقعیت نصفه و نیمه را روی دروازه شهرخودرو ترتیب داد اما دروازه کیا با خطر جدی روبرو نشد.

در ادامه نیز بازی در میانه زمین دنبال شد و جنگ هافبک‌ها باعث شد فرصت جدی تا دقیقه ۳۰ روی دروازه تیم‌ها به وجود نیاید.

پس آن نیز بازیکنان الهلال با ضدحمله‌هایی صاحب چند ضربه کرنر شدند و نتوانستند از آن استفاده کنند. دفاع مستحکم دو تیم مانع موقعیت‌سازی دو تیم و باز شدن دروازه‌ها شد تا بازی در نیمه نخست، گلی را به همراه نداشته باشد.

ترکیب شهرخودرو: محمدجواد کیا، فرشاد فرجی، امید منصوری، حسن جعفری، محمدعلی فرامرزی، علی طاهران، اکبر صادقی، روح‌الله سیف‌اللهی، امین قاسمی‌نژاد، حسین مهربان و محمد قاضی.

ترکیب الهلال: عبدالله المعیوف، امیر کردی، جانگ هیون‌سو، محمد جحفلی، محمد الکنیدری، ناصر الدوسری، مدالله العلیان، محمد کنو، منصور البیشی، هتان باهبری و آندره کاریو.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.