سرمربی تیم فوتبال تاتنهام معتقد است کاپیتان تیمش نقش پررنگی در برتری شاگردان او مقابل ساوتهمپتون داشته است.

سرمربی تیم فوتبال تاتنهام معتقد است کاپیتان تیمش نقش پررنگی در برتری شاگردان او مقابل ساوتهمپتون داشته است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو که شاگردانش بعدازظهر امروز (یکشنبه) در چارچوب هفته دوم از فصل جدید لیگ برتر انگلیس موفق شدند میزبان خود، ساوتهمپتون را با نتیجه ۵ بر ۲ در هم بکوبند و اولین پیروزی فصل خود را جشن بگیرند، پس از این بازی گفت: در نیمه دوم هری کین روند بازی را تغییر داد. حرکات او و ارتباطش با بازیکنان دیگر در زمین فوق‌العاده بود. هری این اجازه را به هیونگ‌مین سون داد تا در پستی متفاوت بازی کند.

سرمربی پرتغالی تاتنهام با وجود اینکه مهاجم کره‌ای‌اش چهار گل در این دیدار به ثمر رساند، معتقد است کاپیتان انگلیسی تاتنهام که چهار پاس گل در این بازی ساخت، بهترین بازیکن زمین بوده است. او در این باره اظهار داشت: سون در این بازی روی فرم و شکل فوق‌العاده‌ای بود، اما از دید من هری کین بهترین بازیکن زمین بود.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که «آیا قصد حفظ دله آلی را دارید؟»، خاطرنشان کرد: من ترکیبی متعادل می‌خواهم و دله می‌تواند در این ترکیب باشد. او برای این کار هم نیازی نیست از خودگذشتگی کند. آلی در جمع هشت بازیکنی است که فعلاً از ترکیب بیرون گذاشته‌ام. من نمی‌توانم سه بال یا سه هافبک نفوذی در ترکیب داشته باشم و سپس مدافعی نداشته باشم. دله در حال حاضر از ترکیب بیرون است، اما ممکن است در بازی روز سه‌شنبه (دیدار با لیتون اورینت در دور سوم جام اتحادیه) بازی کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.