کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) موضع خود را در مورد دیدار شهر خودروی ایران و الهلال عربستان پس از ابتلای بازیکنان تیم سعودی به کرونا، اعلام کرد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) موضع خود را در مورد دیدار شهر خودروی ایران و الهلال عربستان پس از ابتلای بازیکنان تیم سعودی به کرونا، اعلام کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از ابتلای تعداد زیادی از بازیکنان تیم فوتبال الهلال عربستان به ویروس کرونا، کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار شد درباره وضعیت این تیم و دیدارهای باقیمانده تصمیم‌گیری کند و قرار بر این شد بازی‌ها طبق برنامه انجام شود.

باشگاه الهلال عربستان درخواست تعویق بازی را داده بود، اما با این درخواست موافقت نشد. همچنین زمزمه‌هایی در خصوص حذف تیم الهلال از جدول بازی‌ها وجود داشت که بیانیه AFC خلاف این مسئله را عنوان کرد.

در بیانیه AFC آمده است که بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا (منطقه غرب) طبق برنامه ادامه خواهد داشت و دیدار امشب شهر خودروی ایران و الهلال عربستان نیز در دوحه انجام می‌شود.

سینگ، معاون کمیته پزشکی کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز با تأیید این مسئله اعلام کرد که هیچ دلیلی مبنی بر برگزار نشدن بازی وجود ندارد. وی همچنین تأکید کرده است؛ «کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با کمیته پزشکی مستقل خود در دوحه و همچنین وزارت بهداشت قطر، سعی در برگزاری ایمن مسابقه در مقابل COVID-۱۹ دارد. همچنین از تیم‌ها، مربیان، کارکنان برگزاری بازی‌ها و AFC و همچنین تمامی افراد مرتبط با این مسابقات به بهترین شکل حمایت می‌شود. افرادی هم که آزمایش کرونای آنها مثبت باشد، بهترین پشتیبانی پزشکی از آنها صورت می‌گیرد».

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )