سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال منچسترسیتی در اظهارنظری جدید از تمایل خود برای ادامه دادن به کارش در این تیم برای مدتی طولانی‌تر سخن به میان آورد.

سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال منچسترسیتی در اظهارنظری جدید از تمایل خود برای ادامه دادن به کارش در این تیم برای مدتی طولانی‌تر سخن به میان آورد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی برای تمدید قراردادش با این تیم چراغ سبز نشان داد.

سرمربی کاتالان سیتی که تا پایان فصل جاری با آبی‌پوشان شهر منچستر قرارداد دارد با اشاره به مدت باقی مانده تا پایان قراردادش به خبرنگاران گفت: من دوست دارم که برای مدت زمان بیشتری در منچسترسیتی بمانم. منچسترسیتی تیمی است که من در آن واقعاً احساس راحتی می‌کنم اما این را هم می‌دانم که برای ادامه دادن به کارم در این تیم باید لیاقت خودم را نشان دهم.در یک دهه اخیر، این باشگاه توانسته استانداردهای خود را تا سطح مشخصی بالا ببرد و برای تمدید شدن قراردادم باید مطابق آن استانداردها عمل کنم.

گواردیولا ادامه داد: مسئولان منچسترسیتی هرگز مرا تحت فشار قرار نداده‌اند و هرگز هم به توانایی‌های من شک نداشته است. از همان روز اول تا به امروز وضعیت همین بوده است. آنها به من اجازه داده‌اند که کار خودم را انجام دهم. به همین دلیل هم می‌خواهم به کارم ادامه دهم. آنها هرگز به من نگفته‌اند که باید همه جام‌ها را ببرم یا اینکه حرف، حرف آنهاست و باید هرچه می‌خواهند برآورده کنند.

این چهارمین فصل مربیگری پپ گواردیولا در منچسترسیتی است که در آنها موفق به کسب همه جام‌های داخلی از جمله دو قهرمانی متوالی در لیگ برتر شده است. با این حال گواردیولا هنوز نتوانسته طلسم ناکامی‌های این تیم در رقابت‌‌های اروپایی را بشکند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.