محمدمهدی نظری مهاجم تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: با جدایی ۹۰ درصد از بازیکنان نساجی، تیم ما کار سختی در فصل آینده در پیش خواهد داشت.

محمدمهدی نظری مهاجم تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: با جدایی ۹۰ درصد از بازیکنان نساجی، تیم ما کار سختی در فصل آینده در پیش خواهد داشت. محمدمهدی نظری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت نساجی و جدایی تعداد زیادی از بازیکنان این تیم گفت: متأسفانه ۹۰ درصد بازیکنان نساجی از این تیم جدا شده‌اند و این موضوع کار تیم ما را در فصل آینده سخت خواهد کرد. باشگاه هم طبق نظر محمود فکری چند بازیکن خوب از لیگ دسته اول به تیم اضافه کرده، ولی هنوز خریدهای لیگ برتری ما تکمیل نشده است.

وی در ادامه تأکید کرد: مطمئناً باید چند بازیکن لیگ برتری به تیم ما اضافه شوند، ولی نساجی قدرت رقابت با خیلی از تیم‌ها را ندارد که میلیاردی به بازیکنان پول می‌دهند. از طرفی شیوع بیماری کرونا در چند ماه گذشته شرایط اقتصادی تیم ما بد کرده است، ولی با این حال امیدوارم تیم خوبی بسته شود. تیم ما با محمود فکری در ۱۰ بازی پایانی لیگ سال قبل نتایج خوبی گرفت و من طمینان دارم با این مربی در فصل آینده نتایج خوبی خواهیم گرفت.

مهاجم تیم فوتبال نساجی قائمشهر در مورد دلایل حضوش در این تیم تصریح کرد: قرارداد من تمام شده بود و چند پیشنهاد هم داشتم که باشگاه در جریان بود، ولی در این شرایط سخت دوست نداشتم نساجی را تنها بگذارم. من سه فصل در اینجا راحت بودم و دوست داشتم دوباره برای نساجی بازی کنم، من با مبلغی پایین در نساجی ماندنی شدم، ولی زیاد به این چیزها فکر نمی‌کنم و دوست دارم در فصل آینده بازیکن تأثیرگذاری برای تیمم باشم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.