هافبک پرسپولیس گفت: اگر تیمی ذهنیت قوی داشته باشد قطعا می‌تواند از گروه صعود کند و امیدوارم یکی از آن تیم‌ها، پرسپولیس باشد.

به گزارش ایسنا، کمال کامیابی‌نیا ظهر یک‌شنبه در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس مقابل الدحیل اظهار کرد: مرحله گروهی خیلی سختی داریم و هر چهار تیم مدعی صعود به مرحله بعدی هستند. اگر تیمی ذهنیت قوی داشته باشد قطعا می‌تواند از گروه صعود کند و به هر حال امیدوارم یکی از آن تیم‌ها پرسپولیس باشد.

او ادامه داد: شرایط خیلی خوبی داریم اما هر سه روز داریم بازی می‌کنیم که کمی ریکاوری را برای بازیکنان سخت کرده است. مربیان‌مان خیلی خوب برنامه‌ریزی کردند که ریکاوری کنیم و امیدوارم الدحیل را شکست دهیم. تمام بازیکنان ما بازی به بازی تمرکز می‌کنند تا بتوانیم سه امتیاز را بگیریم و به امید خدا از گروه بالا برویم.

این هافبک پرسپولیس درباره تیم الدحیل قطر گفت: حریف‌مان تیم بزرگی است و در این چند سال بازیکنان بزرگی داشته است. قبل از کرونا مانژوکیچ را داشتند که او را از دست دادند و بازیکنانی را جایگزین کردند. با تیم خیلی خوبی بازی داریم و باید خیلی تمرکز کنیم چرا که آن‌ها مدعی صعود هستند و ما هم می‌خواهیم صعود کنیم. تیم حریف بزرگ است و تلاش می‌کنیم از آن‌ها امتیاز بگیریم.

وی در پایان درباره حضور رامین رضاییان در الدحیل گفت: رامین بازیکن خیلی خوبی است که پیشرفت چشم‌گیری هم داشته است. پارسال در الشحانیه بازی کرد و با تلاشی که داشته توانسته همه نظرات را در قطر به خود جلب کند تا الدحیل هم او را به خدمت بگیرد. برای او آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم روبه‌روی ما آن شرایط خوبش را نداشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.