استقلال و شهرخودروی ایران در ادامه لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الشرطه عراق و الهلال عربستان می‌روند.

به گزارش ایسنا، لیگ قهرمانان آسیا امروز (یک‌شنبه) با دیدارهای دو نماینده ایران پیگیری می‌شود که شهرخودرو ایران باید در دیداری تشریفاتی به مصاف الهلال عربستان برود و استقلال باید با الشرطه دیدار کند.

الهلال عربستان - شهرخودرو ایران، ساعت ۱۹:۳۰

صدرنشین گروه دوم در حالی باید به مصاف نماینده ایران برود که شاگردان رحمتی دومین تیم حذف شده آسیایی پس از الوحده‌ای هستند که از این مسابقات انصراف داده بود. شرایط تیم عربستانی چندان مناسب نیست و رسانه‌های مختلف خبر از مبتلا شدن ۱۵ نفر از بازیکنان و اعضای این تیم از جمله سرمربی آن‌ها و سباستین جیووینکو، ستاره ایتالیایی این تیم به ویروس کرونا داده‌اند (بعضی رسانه‌های دیگر این عدد را تا ۲۵ نفر نقل کرده‌اند). شهر خودرو تا به حال نتوانسته نه در این مسابقات گلی بزند و نه امتیازی به دست بیاورد و بدون امتیاز در قعر جدول گروه ۲ قرار دارد. الهلال نیز با ۱۰ امتیاز صدرنشین گروه دوم است اما خطر حذف از مسابقات، می‌تواند این تیم را تحت حاشیه قرار دهد. بازی رفت دو تیم با برتری ۲ بر صفر نماینده عربستان همراه بود و در این دیدار، الهلال با تیم دومش به مصاف نماینده ایران می‌رود.

استقلال ایران - الشرطه عراق، ساعت ۲۲:۳۰

استقلال برای صعود از گروه خود، نیاز به برتری برابر الشرطه دارد. آبی‌ها با یک امتیاز در رده سوم جدول سه تیمی گروه A قرار دارند و برای هم‌امتیاز شدن با نماینده عراق، مجبور به برد این تیم هستند. امتیاز از دست دادن استقلال برابر ااشرطه، می‌تواند صعود این تیم را به اما و اگر در روز آخر بکشاند. نایب قهرمان فوتبال ایران، به جز باخت در فینال جام حذفی، در ۴ بازی دیگر خود شکست‌ناپذیر بوده است و در طرف دیگر نماینده عراق در ۵ بازی اخیر خود، ۲برد، ۲ تساوی و تنها یک باخت کسب کرده است. بازی رفت دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسید و حالا با رسیدن علی کریمی به اروی استقلالی‌ها، آن‌ها با تمام قوا به مصاف الشرطه خواهند رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.