نماینده عربستان سعودی به دلیل افزایش شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در این تیم از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کرده است که مصافش با تیم شهر خودرو را به زمان دیگری موکول کند.

نماینده عربستان سعودی به دلیل افزایش شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در این تیم از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کرده است که مصافش با تیم شهر خودرو را به زمان دیگری موکول کند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه الهلال عربستان با انتشار بیانیه‌ای در صفحه توئیتر خود اعلام کرد که در پی گزارش ۱۰ مورد جدید ابتلا به کرونا در این تیم و افزایش شمار مبتلایان در جمع آبی‌پوشان ریاض، از کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) درخواست کرده است که بازی این تیم مقابل تیم شهر خودروی مشهد در هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را به زمان دیگری موکول کند.

طبق این بیانیه در تست‌هایی که روز شنبه از اعضای نماینده عربستان سعودی گرفته شده مشخص شده است که ۱۰ تن از آنها شامل سه بازیکن، بافیمبی گومیس، متعب المفرج و علی هادی آل بلیهی به علاوه تعدادی از اعضای کادر فنی، مدیریت و حتی پزشکی باشگاه نیز به کرونا مبتلا شده‌اند و به این ترتیب شمار افراد مبتلا به کرونا در این تیم به ۱۵ نفر افزایش پیدا کرده است.

ظاهراً تست کرونای رزوان لوچسکو سرمربی تیم الهلال نیز مثبت اعلام شده است و نیز شرایط همراهی تیمش را نخواهد داشت.

طبق برنامه تیم‌های الهلال و شهر خودرو قرار است که امروز (یکشنبه) در هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل هم صف‌آرایی کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.