سرمربی زنیت سن‌پترزبورگ دلیل تعویض زودهنگام سردار آزمون در بازی با اورال تشریح کرد.

سرمربی زنیت سن‌پترزبورگ دلیل تعویض زودهنگام سردار آزمون در بازی با اورال تشریح کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ، سرگئی سماک درباره دلیل تعویض سردار آزمون و آرتم جیوبا در بازی امشب هفته هشتم لیگ برتر روسیه برابر اورال که با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید، اظهار داشت: تمام تعویض‌های ما برای رسیدن به پیروزی و ایجاد پویایی لازم انجام شدند. می‌خواستیم پیروز شویم و بازیکنان جدیدی وارد میدان کردیم. جیوبا و آزمون هم به نظر می‌رسید خسته هستند.

سرمربی زنیت سن‌پترزبورگ درباره عملکرد سردار آزمون در دو بازی اخیر برابر تیم‌های آرسنال و اورال گفت: او در بازی با آرسنال خوب ظاهر شد و فرصت‌هایی داشت. البته در آن بازی خیلی به او توپ نرسید. در برخی صحنه‌های بازی امشب هم خوب کار کرد و در برخی موارد خوب نبود. به طور کلی بازی امشب آن‌طور که می‌خواستیم پیش نرفت. درباره آزمون هم باید بگویم گاهی او تیم ما را به جلو می‌کشاند و گاهی بازیکن دیگری در خط حمله این کار را می‌کند.

سرگئی سماک در واکنش به پرسشی درباره افت سردار آزمون در دیدارهای اخیر زنیت خاطرنشان کرد: من صحبتی درباره افت بازیکنی نکردم. ما تحت توانمندی‌هایی که داریم بازی می‌کنیم. می‌بینم که سردار آزمون چگونه در تمرین‌های گروهی زنیت کار می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.