در یکی از مناطق شمالی کشور ایتالیا هم مجوز حضور تعداد محدودی از تماشاگران در ورزشگاه‌ها صادر شد.

در یکی از مناطق شمالی کشور ایتالیا هم مجوز حضور تعداد محدودی از تماشاگران در ورزشگاه‌ها صادر شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از اینکه مجوز حضور تعداد هزار تماشاگر در ورزشگاه‌های منطقه امیلیا رومانا، واقع در شمال شرقی کشور ایتالیا صادر شد، حالا شورای منطقه ونتو که منطقه‌ای واقع در شمال شرقی ایتالیاست و درست چسبیده به منطقه امیلیا رومانا است، با حضور هزار تماشاگر در هر بازی در ورزشگاه‌ها برای تماشای بازی‌های سری A و سری B موافقت کرد.

در حال حاضر در کشور ایتالیا محدودیت‌های اعمال شده در دوران قرنطینه کم‌کم در حال برداشته شدن است، چون زندگی در این کشور به طور تدریجی در حال بازگشت به روال عادی خود است.

در حالی که دولت ایتالیا ممنوعیت ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها را منع کرده، برخی مناطق در این کشور به مانند برخی از ایالت‌های آمریکا، خود به طور مستقل تصمیم به بازگشایی ورزشگاه‌ها با حضور تعداد محدودی از تماشاگران گرفته‌اند.

با وجود صدور مجوز حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها در این مناطق ایتالیا، اما رعایت پروتکل‌های بهداشتی به هنگام ورود به ورزشگا‌ه‌ها به مانند حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی باید عایت شوند.

طبق این شرایط، تعدادی از هواداران می‌توانند بازی امشب هلاس ورونا (تیم منطقه ونتو) با رم در هفته اول از فصل جدید سری A را از نزدیک ببینند. اودنیزه هم دیگر تیم این منطقه در رقابت‌های سری A است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.