سرمربی الشرطه عراق می‌گوید تیمش چاره‌ای جز پیروزی مقابل استقلال ایران ندارد.

به گزارش ایسنا، عبدالغنی شهد، سرمربی الشرطه عراق در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل استقلال در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: این یک بازی بسیار مهم برای هر دو تیم هست. ما می‌دانیم که رقیب با شیوه کاملاً متفاوتی از الاهلی با ما بازی خواهد کرد. ما فرصتی داریم که اولین تیم عراقی باشیم که از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم و تمامی سعی خود را خواهیم کرد تا به این مهم دست پیدا کنیم. ما چاره‌ای به جز پیروزی مقابل استقلال نخواهیم داشت تا برای صعود به مرحله بعدی نگران نتیجه بازی آخر که در آن نقشی نداریم، نباشیم.

او ادامه داد: امیدوارم بازیکنانم تمرکز ذهنی خود را حفظ کنند تا بتوانند در زمین بازی نتیجه را به سود ما رقم بزنند. از ابتدا باید بگویم که مربی استقلال نقطه نظرات خودش را بیان کرده است. درست است که ما در مسابقات داخلی درگیر نبودیم و اینجا سه بازی در مدت کوتاهی انجام خواهیم داد، اما این صحبت‌ها در چارچوب زمین فوتبال تعیین کننده نخواهند بود.

سرمربی الشرطه عراق در پایان گفت: ما کاملاً به این مسئله واقف هستیم که تیم‌های ایرانی با تکیه بر قوای فیزیکی و تاکتیک‌های دفاعی به میدان می‌روند و استقلال هم تیم بزرگی است که برخلاف ما در سطح آسیا تجربه فراوانی دارد. اما این نکات نباید مانع از این شود که ما به خود باور نداشته باشیم که می‌توانیم در زمین بازی و در این رقابت‌ها برای عراق افتخار آفرینی کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.