سرمربی تیم فوتبال براگا گفت: تیم فوتبال پورتو اگر ستاره‌ای داشته باشد این ستاره «سرجیو کونسیسائو» سرمربی پورتو است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پورتو پرتغال در نخستین دیدار خود در لیگ برتر فوتبال این کشور بامداد فردا یکشنبه به مصاف تیم براگا می رود.

سرمربی تیم براگا «کارلوس کارواخال» است؛ مربی‌ای که فصل گذشته هدایت تیم ریوآوه را بر عهده داشت و با حضور بازیکنانی چون مهدی طارمی توانست نتایجی تاریخی در این تیم بگیرد.

مسیر کارواخال و طارمی در پایان فصل گذشته از هم جدا شد. کارواخال راهی تیم براگا شد و از مسئولان این باشگاه درخواست کرد طارمی را که به خوبی از وی شناخت داشت، جذب کنند. با وجود این، طارمی در نهایت راهی تیم پورتو شد و حالا در نخستین دیدار رو در روی سرمربی سابق خود قرار می گیرد.

تقابل این مربی و بازیکن مورد توجه رسانه های پرتغال هم قرار گرفته است.

کارواخال در نشست خبری پیش از این بازی با بیان اینکه در مورد حضور دو بازیکنش مقابل پورتو تردیدهایی وجود دارد، گفت: ما برای رقابت آماده ایم. تمرینات پیش فصل و آماده سازی را انجام داده ایم. نتیجه، مهمترین موضوع نیست بلکه تیم و پیشرفت تیمی، بهتر بازی کردن و اصلاح اشتباهات مهمتر است. برای بازی با پورتو آماده هستیم. می دانیم که تمام حریفان دشوار هستند. چیزی که می توانیم قولش را بدهیم این است که می جنگیم و چشم در چشم حریف قرار می گیریم.

خبرنگاری از سرمربی براگا درباره طارمی و تاثیر این بازیکن بر تیم پورتو سئوال پرسید. کارواخال در پاسخ گفت: طارمی بازیکن بزرگی است اما اگر پورتو فصل گذشته قهرمان پرتغال شد به خاطر حرکات فردی بازیکنانش نبوده است. اگر یک ستاره در تیم پورتو وجود داشته باشد آن سرجیو کونسیسائو (سرمربی پورتو) است که کار خارق العاده ای انجام داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.