پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این تیم می‌تواند به عنوان تیم اول از گروهش به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با ایسنا درباره پیروزی پرسپولیس‌ برابر التعاون عربستان اظهار کرد: پرسپولیس امروز هم از نظر بدنی و هم از نظر هماهنگی، شرایط خوبی داشت و توپ و میدان در اختیار پرسپولیس‌ بود. در نیمه نخست چند فرصت خوب نصیب پرسپولیس‌ شد و توپ هم به تیرک دروازه خورد اما به گل نرسید. اینکه تیم هر سه روز یکبار بازی می‌کند قطعا کار را برای کادر فنی سخت تر کرده چون هم بدن بازیکنان تحت فشار است و هم احتمال مصدومیت بالا می‌رود.

وی افزود: زمانی که پرسپولیس‌ صاحب توپ بود، به خوبی توپ را در زمین می‌گرداند و این نشان می‌دهد تیم نسبت به بازی قبلی هماهنگ تر شده بود. بازیکنان جدید هم واقعا عملکرد خوبی داشتند و ما امیدواریم آنها روز به روز بهتر شوند. با ادامه این روند قطعا پرسپولیس‌ می‌تواند به عنوان تیم صدرنشین از گروهش صعود کند.

حلالی ادامه داد: میلاد سرلک و کمال کامیابی‌نیا واقعا عالی کار کردند. در خط دروازه هم لک عملکرد خوبی داشت. البته من معتقدم او باید روی شروع مجددها بیشتر تمرین کند. احسان پهلوان هم می‌تواند بهتر از این عمل کند. نکته مهم این بود که تیم به بردن عادت کرده و برای برد وارد زمین شد.

او در پایان درباره پرداخت نشدن مطالبات برانکو ایوانکوویچ هم گفت: واقعا در حق این مربی بد کردند. فیفا بیاید ما را سخت مجازات کند چون مدیرانی داریم که اصلا به هیچ موضوعی فکر نمی‌کنند و فقط می‌خواهند در جشن‌ها شرکت کنند. برانکو زحمات زیادی برای پرسپولیس‌ کشیده و ما رفتار خوبی با او نداشتیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.