هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس از اینکه گل سه امتیازی تیمش را در مصاف با التعاون عربستان به ثمر رسانده است، ابراز خرسندی کرد.

هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس از اینکه گل سه امتیازی تیمش را در مصاف با التعاون عربستان به ثمر رسانده است، ابراز خرسندی کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، بشار رسن پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل التعاون در هفته چهارم از مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم بازی را ببریم و خوشحالم که گل سه امتیازی و پیروزی تیم را من زدم. بازی سختی بودو التعاون با توجه به نتیجه بازی رفت می‌دانست که نیاز به سه امتیاز این بازی دارد و این موضوع کار را برای ما سخت‌تر کرده بود. خوشحالم که توانستیم پیروزی را به دست آوریم و این سه امتیاز را به هواداران تقدیم می‌کنیم که جای‌شان در این چند بازی کنار ما خالی بود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ما با این پیروزی صدرنشین شدیم شرایط گروه شکل جدیدی پیدا کرده است و الدحیل با شکستی که مقابل شارجه متحمل شد قطعاً مقابل ما می‌خواهد باختش را جبران کند. ما هم به دنبال این هستیم که صدرنشینی‌مان را تثبیت و از گروه‌مان صعود کنیم. مربیان ما تیم التعاون را آنالیز کرده بودند و برای این بازی برنامه داشتیم و می‌دانستیم که در نیمه اول و دوم چه کارهایی را باید انجام دهیم. از الان هم این برد را فراموش می‌کنیم و آماده بازی بعدی می‌شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.