سرمربی مراکشی الدحیل بر این باور است که اخراج بن عطیه در دیدار برابر الشارجه اشتباه بود.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، الدحیل در دیدار برابر الشارجه امارات شکست دور از انتظاری را تجربه کرد و تیم قطری با نتیجه چهار بر دو تن به شکست داد.

رکراکی سرمربی الدحیل در نشست خبری بعد از بازی گفت: براین باور هستم که اخراج بن عطیه نقطه تحول بازی بود. بعد از ۱۰ نفره شدن ما بازی به کلی تغییر کرد چرا که بن عطیه از بهترین های تیم بود.

او ادامه داد: من دوست ندارم که درباره تصمیمات داور صحبت کنم اما وقتی صحنه آهسته را دیدم متوجه شدم که بن عطیه مستحق اخراج نبود. من به تصمیمات داور احترام می گذارم اما نباید بازیکن ما اخراج می شد.

سرمربی الدحیل در ادامه صحبت های خود گفت: باوجود آنکه تن به شکست دادیم اما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. من به عملکرد شاگردانم افتخار می کنم. با وجود ۱۰ نفره شدن بازی را به تساوی کشاندیم. اشتباه ما زیاد بود و تاوان آنها را دادیم. مستحق شکست نبودیم. الان دیگر باید در دو دیدار باقیمانده بهترین نتایج را به دست آوریم. من به بازیکنانم این ایمان و اعتماد را دارم که می توانیم نتایج لازم را به دست آوریم.

الدحیل در دیدار بعدی خود باید برابر پرسپولیس به میدان رود. در این گروه نماینده ایران با ۷ امتیاز صدرنشین است و تیم های الدحیل و التعاون هم ۶ امتیازی هستند و الشارجه هم با ۴ امتیاز در قعر جای دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.