سرمربی سابق تیم فوتبال بارسلونا از این تیم به خاطر فسخ یکطرفه قراردادش در کمتر از یک سال از آغاز کارش در این تیم شکایت کرده است.

سرمربی سابق تیم فوتبال بارسلونا از این تیم به خاطر فسخ یکطرفه قراردادش در کمتر از یک سال از آغاز کارش در این تیم شکایت کرده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، کیکه ستین سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال بارسلونا که در پایان فصل از این تیم اخراج شد و جای خود را به رونالد کومان داد، اعلام کرد که به همراه سه تن از دستیارانش، ادر سارابیا، جان پاسکوا و فران سوتو از باشگاه کاتالان شکایت کرده‌اند.

ستین که به خاطر باخت تحقیرآمیز بارسلونا مقابل بایرن مونیخ با نتیجه ۸ بر ۲ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و بدون جام به پایان رساندن فصل اخراج شد، ادعا کرده که تا دو روز پیش (چهارشنبه) هیچ نامه مکتوبی برای اعلام اخراجش به دست او نرسیده بود.

در حالی که باشگاه بارسلونا اعلام کرده است که سه دستیار ستین در پست‌هایی جدید در این باشگاه مشغول به کار خواهند شد، سرمربی سابق بتیس مدعی شده که همه این افراد از باشگاه شکایت کرده‌اند تا مطالبات خود را وصول کنند. در همین حال نشریه آ اس اسپانیا گزارش کرده است که ستین بابت یک فصل باقی مانده از قراردادش با بارسلونا از این باشگاه ۴ میلیون یورو درخواست غرامت خواهد کرد.

در بیانیه منتشر شده از سوی وکلای ستین آمده است: بدین‌وسیله کیکه ستین، ادر سارابیا، جان پاسکوا و فران سوتو با توجه به آخرین اطلاعات منتشر شده، موضع خود را به شرح زیر اعلام می‌کند: پس از یک ماه سکوت مطلق هیئت مدیره باشگاه بارسلونا و پس از درخواست‌های مکرر ما، سرانجام روز چهارشنبه ما اولین اطلاعیه رسمی‌مان را از طریق یک فاکس دریافت کردیم.به موجب این بیانیه صریحاً اعلام می‌کنیم که مدیریت باشگاه قصد ندارد مطابق با مفاد مندرج در قراردادش که در تاریخ ۱۴ ژانویه سال ۲۰۲۰ منعقد شده، عمل کند. در مورد شخص من، تمام مردم می‌دانند که در روز ۱۷ آگوست هم باشگاه هم رئیس آن به صورت علنی حکم اخراج مرا که به صورت فوری لازم‌الاجرا بود، اعلام کردند اما تا روز ۱۶ سپتامبر هیچ حکم رسمی به دست من نرسیده بود. با توجه به این موضوع ما رسیدگی به این موضوع را به وکلای خود سپرده‌ایم تا اقدامات حقوقی لازم را در این مورد انجام دهند.

باشگاه بارسلونا فصل جدید لالیگا را از ۹ روز دیگر با بازی خانگی ویارئال آغاز می‌کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )