بانوی پیر با انتشار یک بیانیه جدایی مهاجم آرژانتینی‌اش را به صورت رسمی تأیید کرد و حالا به نظر می‌رسد که در آستانه عقد قرارداد با مهاجم تیم فوتبال رم قرار دارد.

بانوی پیر با انتشار یک بیانیه جدایی مهاجم آرژانتینی‌اش را به صورت رسمی تأیید کرد و حالا به نظر می‌رسد که در آستانه عقد قرارداد با مهاجم تیم فوتبال رم قرار دارد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه یوونتوس به صورت رسمی از فسخ قراردادش با گونسالو ایگواین بر اساس توافق دو جانبه خبر داد.

طبق این بیانیه فسخ قرارداد این مهاجم آرژانتینی که یک سال دیگر با بانوی پیر قرارداد داشت برای این تیم ضرری ۱۸.۳ میلیون یورویی داشته است. او چندی پیش برای فسخ قراردادش با این یووه به توافق رسیده بود که به موجب آن قرار شده این تیم نیمی از حقوق فصل آخر قراردادش که ۴ میلیون یورو بود را بپردازد. به این ترتیب یوونتوس بازیکنی که سال ۲۰۱۶ در ازای ۹۰ میلیون یورو از ناپولی خرید و در آن زمان به گران‌ترین خرید تاریخ این باشگاه تبدیل شد را بدون آنکه از فروشش درآمدی کسب کند، واگذار کرد که این تصمیم از نظر مالی ضرر قابل توجهی به این تیم وارد آورد.

ایگواین اگرچه در ۴ فصل حضورش در یوونتوس که البته یک فصل آن به صورت قرضی در تیم‌های میلان و چلسی سپری شد، گل‌های قابل توجهی برای بانوی پیر زد اما او در برنامه‌های سرمربی جدید تیم آندره‌آ پیرلو جایی نداشت و به همین دلیل هم راهی آمریکا شده است و به زودی قرار است با تیم اینترمیامی قرارداد ببندد.

در همین حال سایت گل مدعی شده است که یوونتوس برای پر کردن جای خالی ایگواین در نوک خط حمله از خرید لوئیس سوارس منصرف شده و در آستانه خرید ادین ژکو از تیم فوتبال رم است. زمانبر بودن پروسه اخذ گذرنامه ایتالیایی برای سوارس، به او اجازه نمی‌دهد که پیش از صدور فهرست بازیکنان یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا، به صورت رسمی به این تیم ملحق شود و به همین دلیل قهرمان ایتالیا با ژکو وارد مذاکره شده است. سایت گل مدعی شده که توافق یوونتوس و ژکو ۲ ساله است و این مهاجم ۳۴ ساله ۷.۵ میلیون یورو در سال حقوق خواهد گرفت. ژکو در مدت حضورش در تیم فوتبال رم ۲۲۲ بازی برای این تیم انجام داد و در آن ۱۰۶ گل هم به ثمر رساند. او در فصل ۱۷-۲۰۱۶ با ثبت ۲۹ گل بهترین گلزن سری A شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.