علیرضا جهانبخش پس از گلزنی در جام اتحادیه فوتبال انگلیس برای برایتون مطالبی را بیان کرد.

علیرضا جهانبخش پس از گلزنی در جام اتحادیه فوتبال انگلیس برای برایتون مطالبی را بیان کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه برایتون انگلیس، علیرضا جهانبخش پس از گلزنی‌‌اش و پیروزی ۴ بر صفر برایتون برابر پورتس‌موث در مرحله دوم رقابت‌های اتحادیه فوتبال انگلیس گفت: وقتی توپ به من رسید، سعی کردم برگردم و به خط حمله بپیوندم. با توپ به سمت ویکتور بازی کردم و می‌دانستم که در سمت چپ فضای زیادی برای شوتزنی وجود دارد. این کار را انجام دادم که شوت من در جهت درستی وارد دروازه شد.

بال ایرانی تیم برایتون افزود: این یک بازی درخشان بود و بسیاری از بازیکنان جوان برایتون کار عالی انجام دادند. می‌دانستیم که باید بازی را کنترل و سپس خلق موقعیت کنیم. در نیمه نخست بازی تیم برتر میدان بودیم و باید گل‌های بیشتری به ثمر می‌رساندیم. برخی از بازیکنان جوان برایتون فرصت بازی یافتند و من نیز از از گلزنی و پاس گلم خوشحال هستم.

علیرضا جهانبخش درباره اهدافش در فصل جاری گفت: من همیشه سعی کرده‌ام روز به روز کارم را بهتر انجام دهم. نخستین فصل حضورم در برایتون شامل یادگیری، خو گرفتن با رقابت‌‌ها و سازگار شدن با محیط بود. فصل گذشته چیزهای زیادی آموختم و می‌خواهم ثابت کنم می‌توانم کارهای بیشتری انجام دهم. تلاش می‌کنم تا جایگاهم را در ترکیب اصلی برایتون به دست آورم. وقتی که این اتفاق افتاد، نشان‌دهنده تلاش بسیار زیادم است. هنوز چیزهای زیادی است که باید در برایتون نشان دهم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۸ )