پیشکسوت آبی پوشان گفت: هیچ وقت صعود به این اندازه به استقلال نزدیک نبوده و آنها باید از این فرصتی که به دست آمده بهترین استفاده را ببرند.

احمد کعبیان پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: الوحده کار همه تیم‌های گروه اول مسابقات را ساده کرد و به آنها این فرصت را داد تا با استراحت بیشتری بتوانند در این مسابقات حضور پیدا کنند. این فرصت بیشتر از همه به کار استقلال آمد که در همین شروع کار دو بازی فشرده را انجام نمی‌دهد.

وی افزود: آبی پوشان بازیهای فشرده‌ای را در لیگ پشت سر گذاشته بودند و این فرصت خوبی است تا با استراحت بیشتری به مصاف الشرطه بروند. دیدار با الشرطه یک فینال برای ما محسوب می‌شود که با پیروزی در این بازی که کاملا هم شدنی است، بتوانیم بار خود را برای صعود به مرحله بعد این مسابقات ببندیم.

مدافع پیشین آبی پوشان بیان داشت: صعود از گروه بیشتر از همیشه در دستر س قرار گرفته و من امیدوارم این اتفاق برای آبی پوشان رخ دهد. استقلال شخصیت و ظرفیت صعود از گروه را دارد و بالا رفتن آبیهای تهران از این گروه اتفاق خوبی را برای آنها رقم می‌زند.

کعبیان پور به حضور حداکثری آبی پوشان در قطر اشاره کرد و بیان داشت: تیم ما تقریبا کامل است و بازیکنان در آمادگی کامل به سر می برند. نامجو مطلق هم تجربه خوبی دارد و بهترین شناخت را از بازیکنان دارد. او مسئولیت بزرگی را بر عهده گرفته و امیدوارم از عهده این مسئولیت بزرگ بر آید.

پیشکسوت آبی پوشان تصریح کرد: امیدوارم آبی پوشان از گروه خود صعود کنند و در مراحل بالاتر با اضافه شدن خریدهای جدید و تقویت به موقع، موفقیت های بزرگتری را در آسیا به دست آورند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )