تیم‌های فوتبال میلان ایتالیا و تاتنهام انگلیس یک قدم دیگر به حضور در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ اروپا نزدیک شدند.

تیم‌های فوتبال میلان ایتالیا و تاتنهام انگلیس یک قدم دیگر به حضور در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ اروپا نزدیک شدند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه بازی‌های دور دوم از مرحله مقدماتی لیگ اروپا، پنجشنبه شب ۴۲ بازی برگزار شد که در مهمترین آنها تیم‌های فوتبال میلان و تاتنهام پیروز شدند و به مرحله بعد صعود کردند.

میلان که در ورزشگاه تالات شهر دوبلین میهمان تیم شامراک راورز ایرلند جنوبی بود، میزبان خود را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد. زلاتان ابراهیموویچ در دقیقه ۲۳ و هاکان چالهان‌اوغلو در دقیقه ۶۷ گل‌های این بازی را به ثمر رساندند. میلان در دور سوم مرحله مقدماتی باید در خانه به مصاف تیم بودوگلمیت نروژ برود که این بازی شش روز دیگر برگزار خواهد شد.

در دیگر باز مهم دور دوم مرحله مقدماتی لیگ اروپا که پنجشنبه شب برگزار شد، شاگردان ژوزه مورینیو در تیم فوتبال تاتنهام میزبان خود تیم لوکوموتیو پلوفدیف بلغارستان را با نتیجه ۲ بر یک شکست دادند. هری کین در دقیقه ۸۰ از روی نقطه پنالتی و تانگوی اندومبله در دقیقه ۸۵ گل‌‌های تیم تاتنهام را پس از باز شدن دروازه این تیم توسط گئورگی مینچف در دقیقه ۷۱ به ثمر رساندند. تاتنهام در مرحله بعدی این رقابت‌ها باید به خانه تیم اشکندیای مقدونیه برود.

گالاتاسرای ترکیه، روزنبرگ نروژ، گرانادای اسپانیا، پارتیزان بلگراد صربستان، بازل سوئیس و رمس فرانسه دیگر تیم‌‌های شناخته شده‌ای هستند که به دور سوم مرحله مقدماتی لیگ اروپا صعود کرده‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.