مرتضی کرمانی‌مقدم پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد، حامد لک نقش پررنگی در پیروزی این تیم مقابل التعاون داشته است.

مرتضی کرمانی‌مقدم پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد، حامد لک نقش پررنگی در پیروزی این تیم مقابل التعاون داشته است. مرتضی کرمانی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برد پرسپولیس برابر التعاون عربستان گفت: همیشه بازی اول سختی‌های خاص خودش را دارد، ولی پرسپولیس در اولین بازی بعد از تعطیلی نسبتاً طولانی در لیگ قهرمانان آسیا، نمایش خوبی داشت. پرسپولیس یکی از باهوش‌ترین بازی‌های چند ماه اخیرش را انجام داد و بی‌جهت ریسک نکرد. در ضمن حامد لک در برد پرسپولیس نقش ۷۰ درصدی داشت و دو واکنشی که انجام داد، این تیم را در بازی نگه داشت.

وی درباره اینکه خیلی‌ها انتظار داشتند پرسپولیس نمایش بهتری داشته باشد، خاطر نشان کرد: به‌هرحال شرایط بازی‌های لیگ قهرمانان با لیگ برتر خیلی فرق دارد و اولین بازی هم همیشه سخت است. برای پرسپولیس مهم گرفتن سه امتیاز بود و امیدوارم دوباره این تیم را روز جمعه شکست دهد.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که «آیا غیبت مهدی ترابی و علی علیپور باعث اُفت پرسپولیس نشده است؟»، تصریح کرد: طبیعتاً غیبت آنها تا حدودی احساس می‌شود، ولی پرسپولیس دیگر نباید به این موضوع فکر کند. احسان پهلوان اگر به آمادگی و هماهنگی کامل با تیم برسد می‌تواند به پرسپولیس کمک کند، ضمن اینکه آل‌کثیر هم دوندگی خوبی داشت و خوب پرس کرد. من معتقدم بازیکنان جدید پرسپولیس نیاز به زمان دارند تا به تیم کمک کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.