محمد نوازی مربی تیم فوتبال شهر خودرو مدعی شد تیمش در مصاف با شباب‌الاهلی هیچ موقعیت و شانسی به تیم اماراتی نداده است.

محمد نوازی مربی تیم فوتبال شهر خودرو مدعی شد تیمش در مصاف با شباب‌الاهلی هیچ موقعیت و شانسی به تیم اماراتی نداده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد نوازی مربی تیم فوتبال شهر خودرو در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل شباب‌الاهلی امارات اظهار داشت: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. تمام داشته‌های ما همین بازیکنان جوان بودند. از نقل‌وانتقالات نتوانستیم استفاده کنیم و بازیکنان جدیدمان را در اختیار داشته باشیم.

وی افزود: این مشکلی بزرگی برای ما بود. با تمام وجود فکر می‌کنم، نمی‌توانستیم به مسابقات نیاییم و مشکلات دیگری داشتیم. دوست داشتیم اینجا حضور داشته باشیم. ما، کادر جوانی که به تیم اضافه شده‌ایم، می‌خواستیم بیشتر بازیکنان‌مان را بشناسیم. فوتبالی زیبا و استثنایی بازی کردیم و به شناخت از بازیکنان‌مان رسیدیم. فوتبال‌مان را به آسیا نشان دادیم و این یک الگوی خوب برای ما بود.

مربی تیم فوتبال شهر خودرو درباره نمایش تیمش مقابل شباب‌الاهلی گفت: ما فوتبالی رو به جلو بازی و اکثر تاکتیک‌ها را ارائه کردیم. ما هیچ شانسی به شباب‌الاهلی ندادیم و موقعیتی نداشتند. در اثر یک اشتباه در خط دفاعی توپ به آنها رسید و روی تاکتیک یا ارسال از کناره‌ها گل نخوردیم. شانس امروز با شباب‌الاهلی بود و فکر می‌کنم تیم ما نسبت به بازی قبلی بهتر بود. بازهم از تک تک بچه‌ها تشکر می‌کنم.

نوازی درباره اینکه در دو بازی آینده آیا تیمش هجومی بازی خواهد کرد یا نه، اظهار داشت: هر تیمی بخواهد فوتبال بازی کند، چه صعود کند یا نکند، این اجازه را به بازیکنان‌مان می‌دهیم راحت فوتبال بازی کنند. به این دلیل که ما بیشتر در این وضعیت که قرار داریم و به مرحله بعدی صعود نمی‌کنیم، فوتبال زیباتری ارائه خواهیم کرد. به هر حال نیامده‌ایم اینجا که کیفیت کارمان را پایین بیاوریم، چون صعود نمی‌کنیم. این اتفاق رخ نخواهد داد و مطمئناً زیباتر از دیدارهای قبلی، بازی خواهیم کرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )