تیم فوتبال شهرخودرو ایران در چهارمین دیدارش در لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف شباب الاهلی می‌رود.

به گزارش ایسنا، شهرخودرو ایران امروز (پنج‌شنبه) باید در چهارمین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف شباب الاهلی برود و به دنبال کسب اولین امتیازهای آسیایی تاریخ خود و فوتبال مشهد باشد. حریفی که همین ۳ روز پیش توانست تیم تحت هدایت رحمتی را شکست دهد تا سرمربی جوان شهرخودرو با شکست کار خود را در عرصه مربیگری آغاز کند.

شهرخودرو در هر ۳ بازی قبلی خود بازنده بوده و انگیزه زیادی برای پیروزی در این بازی دارد تا ضمن گرفتن انتقام شکست بازی قبل، کورسوی امیدی برای صعود داشته باشد.

آن‌ها در اولین بازی خود به مصاف الهلال عربستان رفتند که با دو گل شکست خوردند و سپس در ازبکستان، نتیجه را با ۳ گل به پاختاکور این کشور واگذار کردند. سومین بازی نماینده ایران در گروه دوم هم کمتر از ۷۲ ساعت پیش بود که شاگردان رحمتی با یک گل مغلوب حریف اماراتی شدند.

شهرخودرو که مصدوم و محرومی برای این دیدار ندارد و تنها نمی‌تواند از خریدهای جدید خود استفاده کند، بدون امتیاز در قعر گروه دوم است و شباب الاهلی با ۳ امتیلز در رده سوم قرار دارد. الهلال عربستان با ۹ و پاختاکور ازبکستان با ۶ امتیاز در رده‌های اول و دوم هستند و آن‌ها نیز باید در چهارمین دیدار خود به مصاف هم بروند. در بازی قبلی، الهلال موفق شد پاختاکور ۱۰ نفره را ۲ بر یک شکست دهد و صدرنشین گروه شود.

شهرخودرو از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه الجنوب قطر برابر شباب الاهلی قرار می‌گیرد و الهلال از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف پاختاکور می‌رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.