طی روزهای گذشته چند ضربه پیاپی به خوشبینی‌ها در زمینه بازگشت استرا خورده و دست‌ کم در زمان تنظیم این مطلب، به نظر می‌رسد مربی ایتالیایی در نقطه‌ای دور نسبت به باشگاه ایرانی ایستاده است.

به گزارش ایسنا، روزنامه دنیای‌ اقتصاد نوشت: «با پایان مسابقات جام‌ حذفی، یک‌ بار دیگر داستان بازی با اسم آندره‌آ استراماچونی آغاز شد و شایعه کردند او در مسیر بازگشت به استقلال است. به نظر می‌رسد عمده هدف احمد سعادتمند، مدیرعامل استقلال از طرح این موضوع، تسهیل پروژه عبور از فرهاد مجیدی بوده است. به هر حال اما هواداران با شنیدن این خبر امیدوار شدند و حالا منتظرند وعده بزرگ محقق شود. با وجود این، طی روزهای گذشته چند ضربه پیاپی به خوشبینی‌ها در زمینه بازگشت استرا خورده و دست‌ کم در زمان تنظیم این مطلب، به نظر می‌رسد مربی ایتالیایی در نقطه‌ای دور نسبت به باشگاه ایرانی ایستاده است.

ضربه اول

در شرایطی که منابع ایتالیایی اظهارات ضدونقیضی در مورد بازگشت استراماچونی داشتند، پاستورلا، وکیل و همه‌کاره مربی ایتالیایی در صفحه اینستاگرامش فاش کرد استقلال هیچ قدم محکمی به این منظور برنداشته و نباید با احساسات هواداران این تیم بازی شود. مرور تجارب یک سال گذشته نشان می‌دهد اظهارات پاستورلا معمولا موثق و قابل اعتنا بوده است. او در

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.