«عبدالرزاق حمدالله» مهاجم تیم فوتبال النصر عربستان با به ثمر رساندن دو گل در دیدار با سپاهان ایران، به عنوان بهترین گلزن تیم سعودی در آسیا رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از مسابقات هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا که به صورت متمرکز در کشور قطر برگزار می شود، شب گذشته تیم فوتبال سپاهان ایران مقابل النصر عربستان با دریافت دو گل شکست خورد.

هر دو گل این بازی را «عبدالرزاق حمدالله» مهاجم مراکشی النصر به ثمر رساند.

روزنامه «الریاضیه» عربستان درباره درخشش ستاره مراکشی نوشت: «حمدالله با دو گل به ایرانی ها ضربه زد و النصر را صدرنشین کرد». این روزنامه از عبدالرزاق به عنوان مهاجمی جلاد یاد کرد که بهترین گلزن النصر در لیگ قهرمانان آسیا شده است.

عبدالرزاق با دو گلی که مقابل سپاهان به ثمر رساند، تعداد گل های خود را در جریان لیگ قهرمانان آُیا به عدد هشت رساند و از «جولیانو» دیگر بازیکن النصر که هفت گل زده بود، پیشی گرفت.

این بازیکن مراکشی در فصل ۲۰۲۰ رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با به ثمر رساندن چهار گل در صدر جدول بهترین گلزن رقابت ها قرار دارد.

در گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا، النصر عربستان با هفت امتیاز صدرنشین است و السد قطر و سپاهان ایران با ۵ و ۳ امتیاز در رده های دوم و سوم هستند. العین امارات هم با یک امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.