پیشکسوت آبی پوشان گفت: باتوجه به حذف الوحده، بازی با الشرطه آنقدر مهم شده که برای ما حکم فینال را پیدا کرده است.

محمد نیک سیرت در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: کنار رفت الوحده از لیگ قهرمانان فرصت بسیار خوبی در اختیار استقلال قرار داد و در این شرایط من بعید می‌دانم بچه های ما از گروه خود صعود نکنند.

وی اضافه کرد: در دو بازی اول نتایج خوبی نگرفته بودیم و کسب یک امتیاز از ۲ بازی تاحدودی ناامید کننده بود. اما کنار رفتن یک تیم و صعود ۲ تیم در گروه ۳ تیمی شانس استقلال را تاحد بسیار زیادی افزایش داد و بچه ها باید از این فرصت عالی استفاده کنند.

مهاجم پیشین آبی پوشان گفت: کنار رفتن الوحده یک فرصت استراحت چند روزه به تیم ما داد تا بتوانند بدنها را از خستگی بازیهای فشرده لیگ، سفر به قطر و قرنطینه رها کنند و با شرایط بهتری وارد مسابقات شوند.

نیک سیرت تصریح کرد: رسیدن بازیکنان مصدوم و در اختیار بودن تمام تیم در این بازیها یک فرجه خوب برای آبی هاست و این موقعیت نیز یک فرصت خوب برای نامجو مطلق است تا بتواند شایستگی‌های خود را به اثبات برساند.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص شرایط نیمکت این تیم گفت: من واقعا نمی‌دانم استراماچونی بر می‌گردد یا نه، اما بعضی مواقع جلوی خیلی کارها را نمی‌توان گرفت. من هم مثل همه هواداران دوست دارم استراماچونی برگردد اما اگر نشد، نخواست و یا به هر دلیل دیگری قرار باشد او را نداشته باشیم، باید از الان به فکر پلن B بود. نمی‌دانم باشگاه چه برنامه‌ای در صورت عدم حضور استراماچونی دارد. اما باید به موازت پیگیری بازگشت استراماچونی، به گزینه‌های دیگر هم برای روز مبادا فکر کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.