رامین رضاییان بازیکن ایرانی الدحیل قطر از نخستین گلش برای این تیم در لیگ قهرمانان آسیا ابراز خوشحالی کرد.

رامین رضاییان بازیکن ایرانی الدحیل قطر از نخستین گلش برای این تیم در لیگ قهرمانان آسیا ابراز خوشحالی کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه الدحیل قطر، رامین رضاییان به دنبال پیروزی الدحیل برابر الشارجه امارات در پایان دور رفت از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: جایزه بهترین بازیکن این مسابقه که به من اختصاص یافت را به سایر همبازیانم در تیم الدحیل تقدیم می‌کنم و این پیروزی را به آنها تبریک می‌گویم.

مدافع تیم الدحیل که در دقیقه ۵۱ بازی برابر الشارجه گلزنی کرد در ادامه اظهار داشت: امیدوارم همچنان بتوانیم بازی‌های خوبی را انجام بدهیم و نتایج برجسته‌ای به دست آوریم. امیدوارم تا مرحله نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم و باور دارم در بازی‌های آینده می‌توانیم بهترین عملکردمان را ارائه کنیم.

وی خاطر نشان کرد: پوشیدن پیراهن الدحیل به‌عنوان یک باشگاه بزرگ برای من افتخار است. از گلی که برابر الشارجه به ثمر رساندم خیلی خوشحالم. البته خوشحالی بیشتر من به دلیل تعامل و همکاری دیگر همبازیانم در الدحیل است. این باعث انگیزه برای کسب نتیجه بهتر می‌شود. اکنون باید با فراموشی این پیروزی آماده بازی بعدی شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.