هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در فصل گذشته گفت: حضور در یک تیم پُرطرفدار برای من افتخار بزرگی است و صنعت نفت باعث شد که در این فوتبال پیشرفت کنم.

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در فصل گذشته گفت: حضور در یک تیم پُرطرفدار برای من افتخار بزرگی است و صنعت نفت باعث شد که در این فوتبال پیشرفت کنم. میلاد جهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره کسب عنوان آقای پاس گلی به همراه مهدی قائدی مهاجم استقلال گفت: فصل گذشته از لحاظ فوتبالی برای من خوب بود. با وجود اینکه در مقاطعی از فصل مشکل داشتیم، ولی هواداران صنعت نفت از من حمایت کردند و همیشه حامی من بودند که باید از آنها تشکر کنم و دست تک‌تک‌شان را می‌بوسم. شاید اگر به تنهایی آقای پاس گل می‌شدم بهتر بود، ولی خدا را شکر می‌کنم و به همین هم راضی هستم. در ضمن شرایط هر تیمی با تیم دیگر متفاوت است و نمی‌توان شرایط من را با شرایط بازیکنی که در تیم دیگری است، قیاس کرد.

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در ادامه خاطر نشان کرد: دوست داشتم بیشتر پاس گل بدهم و امیدوارم هواداران و کادر فنی از عملکردم راضی باشند. مسئله مهم دیگر هم این بود که لیگ را بدون مصدومیت به پایان رساندم و بابت این موضوع خدا را شکر می‌کنم.

وی در مورد نتایج ضعیف صنعت نفت در نیم فصل دوم تصریح کرد: ما در پایان لیگ در رده هفتم قرار گرفتیم و این به صورت کلی برای صنعت نفت بد نبود. صحبت در مورد گذشته هم فایده‌ای ندارد و چیزی را عوض نمی‌کند. مسئله مهم این است که همه ما تلاش کردیم تا هواداران را خوشحال کنیم و امیدوارم در فصل آینده تیمی قوی‌تر از صنعت نفت ببینیم.

جهانی در پاسخ به این پرسش که چه تصمیمی برای فصل بعد گرفته است، گفت: قرارداد من با صنعت نفت تمام شده، ولی واقعیت این است که هنوز هیچ تصمیمی نگرفته‌ام. ما فصلی طولانی و پرفشار را پشت سر گذاشتیم و فعلاً دوست دارم استراحت کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.