مصاف استقلال و پیکان در نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، در جریان هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر دو تیم استقلال و پیکان به مصاف هم رفتند که در پایان نیمه نخست دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

در اوایل بازی، توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود و دو تیم سعی داشتند روی دروازه یکدیگر موقعیت‌هایی را ایجاد کنند. در دقیقه ۵ شیخ دیاباته روی ضربه ارسالی بازیکن استقلال می‌توانست موقعیت خوبی برای خود به همراه بیاورد اما توپ از کنار او رد شد و این فرصت از دست رفت.

با گذشت ۱۵ دقیقه از بازی، دو تیم بیشتر در حال محک زدن هم بودند اما فرصتی نشد تا دروازه دو تیم تهدید شود و موقعیت خاصی در روند بازی ایجاد شود.

دقیقه ۲۱، شیخ دیاباته با حضور در محوطه جریمه پیکان ضربه‌ای روانه دروازه پیکان کرد که ضربه او از بالای دروازه حریف به بیرون رفت.

دو دقیقه بعد پیکان به اولین گل رسید. فراز امامعلی در دقیقه ۲۳ با حضور در محوطه جریمه استقلال و با ضربه سر موفق شد دروازه آبی پوشان را باز کند تا نتیجه بازی یک بر صفر به سود شاگردان عبدالله ویسی شود.

بعد از این گل استقلال با تعداد نفرات بالا قصد حمله به دروازه پیکان داشت اما بازهم تیم پیکان بود دروازه استقلال را تهدید کرد. در دقیقه ۲۷ خودروسازان روی یک ضربه کرنر صاحب موقعیت شدند و آرش قادری می‌توانست دروازه استقلال را باز کند که این توپ توسط بازیکنان استقلال دفع شد و روی کرنر مجددی که برای پیکان اعلام شد، فراز امامعلی بود که دوباره دروازه استقلال را تهدید کرد اما ضربه سر او از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

پس از توقف سه دقیقه‌ای بازی در دقیقه ۳۰، استقلال بود که توانست موقعیت سازی کند و در دقیقه ۳۳ روی پاس مهدی قایدی، صاحب موقعیت شد که ضربه سر او با اختلاف از کنار دروازه پیکان به بیرون رفت.

تلاش استقلال برای پاسخ گل تیم پیکان در دقیقه ۳۶ به گل رسید. علی کریمی پشت محوطه جریمه پیکان روی پاس گل مهدی قایدی موفق شد دروازه پیکان را باز کند و نتیجه بازی را به تساوی بکشاند.

یک دقیقه بعد بازهم استقلال بود که موقعیتی خطرناک روی دروازه پیکان ایجاد کرد و شوت مسعود ریگی پشت محوطه جریمه با اختلاف از کنار دروازه حریف به بیرون رفت.

آبی پوشان در اواخر نیمه اول بازهم سعی داشتند روی دروازه پیکان موقعیت سازی کنند اما تلاش این تیم برای زدن گل دوم بی ثمر بود و پیکان هم نتوانست کاری از پیش ببرد تا این بازی در نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

در این بازی داریوش شجاعیان برای روحیه دادن به هم تیمی های خود به ورزشگاه آزادی آمد و این بازی را از نزدیک تماشا کرد.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نیز برای تماشای این بازی به ورزشگاه آزادی آمد و نظاره‌گر این بازی بود.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، هرویه میلیچ، علی کریمی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، شیخ دیاباته و مهدی قایدی.

ترکیب پیکان: آرام هاراپتیان، مهران موسوی، حجت حق وردی، محمد ابراهیمی، محمد ستاری، آرش قادری، امیرحسین کریمی، جلال علی محمدی، علیرضا کوشکی، فراز امامعلی و شهریار مغانلو.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.