باشگاه های لیگ برتری فوتسال معتقدند کادر فنی تیم ملی فوتسال می‌خواهد نبود بازی تدارکاتی را با برگزاری زودهنگام لیگ برتر جبران کند.

به گزارش ایسنا، هفته گذشته جلسه مدیران باشگاه های لیگ برتر فوتسال با سازمان لیگ و کادر فنی تیم ملی فوتسال برگزار شد. در این جلسه مدیران باشگاه ها تاکید زیادی داشتندکه مسابقات لیگ بعد از بازی‌های فوتسال قهرمانی آسیا برگزار شده تا تیم‌ها فرصت آماده سازی کافی را با توجه به شیوع بیماری کرونا داشته باشند اما در سمت دیگر کادر فنی تیم ملی فوتسال اصرار زیادی دارند تا بازی‌ها از اوایل مهر برگزار شده و تیم‌ها برای این تاریخ آماده شوند تا بازیکنان با حضور در تمرینات باشگاهی و همچنین بازی‌های لیگ شرایط مناسبی برای حضور در تیم ملی پیدا کنند.

این قضیه با اعتراض اکثر مدیران لیگ برتری فوتسال روبرو شده است به نحوی که آنها معتقدند تیم ملی نباید همه بار آماده سازی خود را به دوش باشگاه‌ها بیندازند. باشگاه‌ها می‌گویند آنها همیشه با تیم ملی تعامل داشته و بارها شاهد فشارهایی به تیم‌ها برای موفقیت تیم ملی بوده اند اما چرا وقتی کمیته فوتسال نتوانسته اردوها و بازی‌های تدارکاتی مناسبی برای تیم ملی فراهم کند کادر فنی تیم ملی می خواهد از باشگاه ها برای این قضیه استفاده کند در حالی که خود تیم‌ها مشکلات زیادی دارند و حتی سالنی برای شروع تمرینات ندارند.

قرار است سازمان لیگ فوتسال این هفته در مورد زمان شروع بازی‌های لیگ برتر تصمیم گیری کند. پیش از این سازمان لیگ اعلام کرده بود که نظرات مدیران باشگاه‌ها در نشست هم اندیشی را شنیده اما تصمیم قطعی را اعضای هیات رئیسه خواهند گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.